3mnd terug bevallen, hoe zit het met menstruatie?

A

Anoniem

Guest
Een vraagje voor de dames met dezelfde ervaringen.

Ruim 3 maanden geleden ben ik bevallen. Drie weken volledig borstvoeding gegeven, toen afgebouwd en na 5 weken gestopt. Sindsdien ben ik nog niet ongesteld geworden. Wel al sinds 2 weken dat ik zo nu en dan een beetje bloed/bruin slijm verlies. Echt zo ontzettend weinig dat het niet nodig is er iets tegen te gebruiken. Soms is dat dus 1x als ik naar de wc ga bij het afvegen, en dan weer een aantal dagen niets. Voor de zekerheid 2 weken geleden een test gedaan, maar die was negatief.

Kan iemand ervaringen met mij delen. Hoe zit het nou??? Zou gewoon ongesteld willen worden, dan weet je tenminste waaraan en waaraf.

-x- Lynn

Hallo Lyn2

Hopelijk heb je hier wat aan. Toen ik ben gestopt met het kolven (dit ging beter dan dat ze aan de borst dronk) heeft het 6weken geduurd voordat ik voor de eerste keer weer
ongesteld werd.
Lastig he, als je zwanger wilt worden dan zit je te wachten totdat het niet meer komt en ben je gestopt met borstvoeding geven dan zit je juist te wachten tot het wel weer komt.
Vond het toen net de omgedraaide wereld.

Groetjes bg

Hoi,
Ik dnek dat je hier weinig aan hebt, maar ik ben 3 mnd geleden ook bevallen. Heb een volledige week borstvoeding gegeven. Ik was een van de gelukkige (denk ik zelf dan maar) dat bij mij het navloeien met 2 weken stopte. Ik werd daarna met precies 28 dagen gewoon ongesteld. Wel heel wat heftiger dan normaal en twee weken lang, maar toen dat eenmaal voorbij was had ik de volgende cyclus weer 28 dagen en gewoon ongi.
Zit nu in de volgende ronde en hoop eigenlijk dat het nu weer uitblijft, maar ja, nog heeeel eventjes wachten.

Meiden bedankt voor jullie reacties.

Weet ook wel dat ik gewoon geduld moet hebben. Voor en tussen beide zwangerschappen was ik ook niet regelmatig. Maar ja, we zouden er graag nog een kleintje bij willen. Ik wil dus gewoon graag ongi worden, dat ik weet dat het allemaal weer lekker werkt zeg maar. Dan heb je tenminste een idee hoe het zit. Nu met soms wel soms niet wat bloed/bruin slijm vraag ik me alleen maar meer af wat mijn lichaam aan het doen is.

Geduld hebben dus maar.......

Terug
Bovenaan