3x doorgeslapen!

Joepie, Merijn heeft al 3 nachten achter elkaar doorgeslapen!
Hij krijgt zijn laatste voeding om ongeveer half 11 en lgt dan om 23.15 in zn wiegje. Hij werd tot nu toe elke nacht rond 4 uur wakker voor een voeding (bv), dat was al verschoven naar half 5. Nu 3 nachten achter elkaar pas om kwart voor 7 wakker! Echt heerlijk, hopen dat het zo door gaat!

Hoe gaa het bij jullie baby's? Slapen ze door of willen ze nog een nachtvoeding?

hier ook nog nacht voeding... hij wil zelf om 9 uur al zijn nacht slaap in gaan... en probeer het uit te stellen tot 10 uur als wij ook gaan... nu word die pas na 3 uur wakker anders was het er voor... heeft wel al een paar keer toch wat langer door geslapen... maar dan is die vaak pas later gaan slapen om de ene of ander reden...
nou moet die 4 keer per dag medicijen en als ik die rond 10 uur geeft kan ik die vaak weer geven als die wakker word... dus vind het wel best dat er ongeveer 5,5 uur tussen zit,...
daar na slaap die meestal nog 2 a3 uur... zijn vader vertreek meestal rond 6 uur.... of als die zich verslaapt 7 uur... maar ben zelf ook gewende dat de wekker om 6 uur gaat...

van nacht had die wel een leuk... bv gegeven... toen medicijnen... toen luier verschoonde en wilde toen verder voeden tot die in slaap viel... maar hij wilde niet pakken....hij wilde lagen geloof dat ik wel 10 min naar een lagenden baby mocht kijken tot die moe werd en wel wilde... was wel erg leuk... ben benieuw als die van nacht ook weer gaat lagen....

Super!!!!!!!! Snel al hoor! sven ging dit pas doen met 11 weken. Nu kwam ie vannacht toch ineens om kwart over 5. het wisselt hier dus nog wel eens. Maar geniet ervan!

Hier gaat het ook super dit keer. Mijn andere meiden sliepen ook al vlot door, maar deze is een topper. Vanaf dag 6 slaapt ze vanaf 23.00 uur tot een uur of half 8. Zalig.!

Terug
Bovenaan