3x gynaecoloog geweest.

Vandaag een andere gynaecoloog gesproken.
Ook wel eens goed....
Het is dus wel een flinke baby...!!!!!!!!
Hij heeft me laten zien met zijn handen, hup het hoofdje en hier de beentjes, zo nu heb ik je baby vast, nou jeetje ja echt al een euh BABY...
Pffff.
Hij vertelde me dat ik niet ingeleid kan worden ivm mijn vorige sectio.(keizersnede)
Het ligt ook nog helemaal niet goed.
Volgende week terug komen.

Mijn zoontje was 4060 gram en 56cm.
Mijn ontsluiting was maar 8cm en het hoofdje lag niet goed.

Ga er van uit dat het weer een keizersnede word.
Maar nu denkt moeders weer vooruit.
Hoe ga ik dit allemaal weer doen.
Bij mijn eerste ook te veel gedaan, tja wat moet je dan tot aan deze zwangerschap last van gehad.

Dacht bij mezelf, doe maar een geplande keizersnede tussen Kerst en Nieuwjaar.
Want je moet dan nog 4 dagen in het ziekenhuis blijven.
En mijn vriend heeft volgende week 3wk vakantie.
Begint week 2 weer.
Dan heb ik de tijd om anderhalve week plat te liggen....
Mijn moeder had me beloofd als het een keizersnede word om voor me te gaan koken.

Als mijn vriend dan weer naar het werk is dan moet ik weer aan de bak.....

Ha ha, zou het gebeuren... zoals IK het wil...

Groetjes Natasja

ik hoop het voor je dan gaat het voor je gevoel beter. snap je wat ik bedoel?? ik leg het krom uit maar toch. haha bij ons is het allemaal maar afwachten en misschien dat jij het 'geregeld' kan krijgen. lijkt me ergens wel lekker dat je weet wanneer de kleine komt.

kus kus

ja zou lekker wezen, als je man er dan is om te helpen, zodat jij plat kunt gaan liggen! Hoop het voor je! Mijn man is nu 2 weken vrij, dus hoop ergens dat we de dinsdag na de kerst gaan bevallen zodat hij dan in ieder geval nog even thuis is. Hij heeft een eigen bedrijfen het viel niet anders in te plannen in de bouw. Daarna staat er een groot project op de planning en we weten niet of hij er dan bij is in de kraamtijd. Dus ook ik heb wel een wens....:)

Liefs

Hier ook geregeld dat mijn mannetje in ieder geval nog 2 weken thuis is NA de kraamweek... hij werkt in de kraamweek dan door van 9-15.... dan, als kraammieppie weg is, zou ik, als het allemaal goed is, nog 2 weken een steun en toeverlaat hebben....

ik zal blij zijn als het allemaal achter de rug is.... de keizersnede en zo......

Bij verschillende is de man er dus niet als je wat later bevalt??
Mijn man kan 3 weken vakantie opnemen vanaf dat de baby geboren is, vind ik wel erg fijn. Maar blijkbaar is dat dus ook een super de luxe!

Wij hebben geen keus...
Mijn vriend zit nog met vakantiebonnen.
Is verplicht om met de zomervakantie week 30/31/32 vrij te nemen.
En s' winters week 52/53/1, dit jaar heeft 53 weken.
Andere jaren was dit dan wk 52/1/2...

Snipperdagen heeft hij niet, want niet werken is geen geld.

Bij deze zwangerschap is er een dag bij gekomen 3 kraam dagen ipv 2.

Bij de vorige was deze voor dat de baby geboren was al op.
Maandags was hij mee geweest naar de gynaecoloog omdat ik al het gevoel had dat ik moest blijven.
Die maandag erna was hij vrij ivm een vetertje wat er bij mij ingebracht werd.
De maandag daarop ook vrij genomen ivm een inleiding!!!!!!!!!!!!!!!!
Op waren de dagen....

Dinsdags toch onbetaald vrij genomen voor het gemeentehuis en de geboorte kaarten.
En donderdags om mij en de kleine op te halen uit het ziekenhuis.

In de vakantie zou ook fijn wezen voor mijn zoontje...

Maar ja goed zo hebben we natuurlijk allemaal wat....

Fijne dag, Natasja

Nou de mijne is er wel als ik beval alleen daarna...? Ik hoop het wel! We zullen moeten afwachten, bij een eigen bedrijf is het natuurlijk wel zo geen werk geen geld voor het gezin...dus hebben we een keuze? Vind het wel jammer hoor!

Liefs

Terug
Bovenaan