3x Indroog lijn voor nod

<article class="blog-detail forum-single no-margin box shadow" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; float: left; width: 400px; margin-top: 0px; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;"><div class="inner" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; z-index: -1; padding: 10px; width: 400px; float: left;"><div id="post36317583943" class="community-photoclub-content" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;"><ul class="info" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; width: 380px; float: left; border-bottom-width: 1px; border-bottom-style: solid; border-bottom-color: #f9f9f9; list-style: none; padding: 10px 20px; margin: 0px 0px 20px !important 0px;"><li style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; float: left; line-height: 30px; margin-left: 0px; margin-right: 5px;">minuten   <span id="HugsPost36317583943" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;"></span>  </div></div></article><div class="box shadow no-margin" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; float: left; width: 400px; margin-top: 0px; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;"><div class="inner" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; z-index: -1; padding: 10px; width: 400px; float: left;"><p style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; width: 380px; float: left;">Hii all, <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. Nu zit t zo we hebbe elke dag geslachtgemendschap gehad in de ovulatiedagen ( 3 dagen voor ovulatiedag en op de ovulatiedag en 1 dag erna). <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Daarna heb ik 4 dagen voor de NOD een action early zwangerschap test gedaan die na de afleestijd een streep aangaf. Ik nam t niet serieus omdat t na een uur of 2 was. De volgende ochtend heb ik weer een early test gebruikt van de action die gaf geen streep aan maar wel na 1-2 uur een lichte streep en heb ik weer de dag erop getest id ochtend en t was ook weer geen streep maar na enkele tijd weer een lichte streep.. ik heb dit nooit eerder gehad want heb vaker wel getest mt de actionearly test en die gaf gewoon negstief aan. <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Nu zit t zo ik ben 4 dagen na mn NOD en heb op de dag van NOD getest met de zwangerschap test van dr action en die gaf negatief aan. Na 2 dagen weer getest weer negatief en nu zit ik op dag 4 na nod en weer negatief. Ik snap t niet meer..</p></div></div>
 
Een gewone test doen. Eventueel een clerblue. Duidelijker kan niet. Als je zelfs met de early ver buiten afleestijd pas een streepje hebt is het denk ik niet gelukt deze maand. Je bent nu paar dagen over tijd dus je zou een duidelijke normale test moeten hebben.

Doe straks ff een gewone test. Upload hem dan kijken we met zijn allen ff mee ?
 
Terug
Bovenaan