3x is scheepsrecht!

A

Anoniem

Guest
Vanochtend en test gedaan en jawel en heel klein streepje werd zichtbaar. Dun, maar een streep is een streep! Ik ben dus zwanger! Voor de zekerheid die ik over 2 dagen nog en test.

Ik ging er al vanuit dat het deze maand niet ging lukken. Ik heb al en week een zwaar drukkend gevoel in mijn buik, ongikramp dacht ik.
Maar nu valt alles op zijn plaats want dit is precies dezelfde pijn als toen ik van mijn dochter zwanger was.
Ook heb ik precies dezelfde pijn in mijn tepels. Maar mijn lichaam heeft zich al 2 keer voor de gek gehouden, dus ik ging er van uit dat dit ongi klachten waren.

Ik ben heel me blij en voel me ook gezegend dat ik dit nog en keer mag mee maken. Maar ook moeilijk. Een goede vriendin heeft net een miskraam gehad en veel mensen in mijn omgeving kunnen geen of mogelijk kinderen krijgen. Net als veel lieve meiden hier.
Ik gun dit iedereen en zal voor jullie blijven duimen. Ik heb veel bewondering voor sommige meiden hiet. Respect!

Liefs maartje

Hey maartje.

Het is je gegund hoor meid!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd, en geniet ervan!

Liefss

Inderdaad, alvast gefeliciteerd. Ben je al lang over tijd? En hoe oud is je dochter?
Liefs

gefeliciteerd. het is iedereen idd gegund.

succes met de zwangerschap

Hey van harte!!! Spannend he?! Hopelijk zie ik je bij de decembermama's!

Als maandag de test nodig steeds positief is dan meld ik me aan bij de december mama's. Ben dan 30 dec uitgerekend.

Mijn dochter 19 maanden. En straks 2 jaar en 3 maanden als ze grote zus wordt!

Terug
Bovenaan