3x ongesteld in 1 maand

Ik heb even een vraag.. ben nu al 3 keer ongesteld geweest deze maand. Ik voel me er een beetje onzeker over. Weet haast zeker dat het geen vloeien meer is. Ik voel me ook erg duf en slap.. verlies best wat bloed altijd en dat x3 keer. Zou ik hiervoor de huisarts moeten bellen.
Ik ben ook erg bang dat de pil niet gewerkt heeft ofzo... Help!

Ps : Doet bij jullie de site ook zo raar??

hoi,

ik zou ff de huisarts bellen hoor. Al is het maar voor je eigen geruststelling...
je kan het beter een keer extra laten controleren en niets hebben dan dat je nu door loopt en dat er achteraf toch iets niet goed zou zijn. Ik moet zeggen dat mijn menstuatie ook raar is hoor. ik ben 4 weken na de bevalling ongesteld geweest en daarna niet meer. Maarten is nu bijna 11 weken...

enneh ja de site doet nog steeds raar ja.

groetjes Pauline

ja hier doet ie ook raar!
Ik zou maar ff naar de ha gaan inderdaad
Maar jij 3 maal rode zee, ik nog 0 keer en tygo is 13 weken!
Ben ook al bij ha geweest, moet nog ff wachten als t te lang duurt gaan ze het opwekken
Veel sterkte ermee
gr joyce

Hoi,

Heb ook dat probleem, niet super veel iedere keer amar wel weer een beetje. De laatste dagen is het minder. Ben bijna klaar met de strip en hoop dat het met de volgende strip weer normaal wordt, zo niet dan ga ik ook naar de ha.

Succes Nands

hoi meiden,

nou ik heb dit ook en inderdaad de pil werkt dan niet goed, heb ik bij mijn andere 2 meiden ook gehad en nu weer, dus weer een andere pil gekregen.
Hoeft niet bij jou ook zo te zijn ,maar zou wel kunnen.

Mama van britt, lynn en ruben, 11 wkn

oooow,.. ach ik heb 12 weken aan een stuk gevloeid!
Ook daarvoor bij huisarts geweest. Eea is in andere topics daarover terug te lezen.

Altijd naar de huisarts gaan als je twijfelt.. Dan weet je zeker wat het is of waardoor het komt!

Succes,

Esmé mv Kay

Voor de dames die de pil al weer eens tijdje slikken en blijven vloeien/ongesteld zijn:

Stoppen met de pil!! Twee maanden alles tot rust laten komen en dan pas weer gaan slikken.

Dit was oa ook het advies wat ik kreeg van huisarts..

Esmé mv kay

Ik ben nog niet ongesteld geweest, en Froukje is nu 11 1/2wk. Volgens de consultatie-bureau-arts kan het lang duren voor je ongesteld word als je borstvoeding geeft; bij de een binnen de maand maar bij de ander pas als je stopt met BV.  Ik maak me dus nog geen zorgen.

Terug
Bovenaan