3x scheepsrecht? Afwachten... , deel 2

Vandaag bij de gyn geweest voor de uitslag van het chromosomenonderzoek n.a.v. de 2 miskramen. Gelukkig is hier niets uitgekomen! Zou wel lullig zijn als er wel iets uit was gekomen, nu ik weer zwanger ben. Ze heeft ook met een inwendige echo gekeken. Inderdaad ben ik zwanger en wat ze nu ziet, klopt ook gewoon met de 5 weken die ik ben. Helaas is het dus inderdaad gewoon afwachten.... Ik heb een verhoogde kans dat het weer fout gaat, maar er is gewoon niets over te zeggen. Over twee weken moet ik terugkomen en dan hoopt ze meer te kunnen zeggen. Ik ben stiknerveus en weet niet hoe ik die weken moet doorkomen, maar het zal toch moeten.

Groetjes van Alexandra

Ik begrijp jouw onzekerheid, maar bedenk met deze uitslagen maar wel dat het net zo goed wel goed kan gaan.

Ik heb 3 miskramen gehad en toen een gezond kind. Vorig jaar ook een miskraam en nu weer zwanger, ruim 10 weken en het gaat nog steeds goed.
Ik heb 11 juni de 3e echo van deze zwangerschap en leef van echo naar echo.

Probeer tussendoor te genieten en hoop te hebben dat de natuur zijn werk doet en het dus goed kan gaan!

Succes

gr mama van MD

He hoi

Wat super dat je weer zwanger bent.
Ik heb 3 miskramen achter de rug.
Ik moet wel zeggen dat ik het na de eerste 2 helemaal niet meer zag zitten al die spanning enzo.Toch zijn we er nog weer voor gegaan en ja hoor raak.We zijn de trotse ouders geworden van een geweldige zoon.9 maanden na zijn geboorte wouden we graag nog een kindje en ja hoor gelijk raak.Weer zwanger.Juni 2007 zouden we er 1 bij krijgen maar helaas ik ging vloeien en verloor mijn kindje.Ik zat er helemaal doorheen.Deze keer was er ook te zien dat er armpjes gingen groeien,puntjes waar de ogen kwamen enz.Ik was helemaal stuk.Zo stuk dat ik vergat dat ik gelijk zwanger was de volgende ronde.Ik ben hier zo van geschrokken maar was heel blij.Nu ben ik inmiddels 25 wk zwanger van mijn 2e kindje.
Heb nog hoop dat alles goed komt en inderdaad de spanning daar word je gek van.Je leeft van echo tot echo.Pas toen mijn eerste 12 wk voorbij waren ging ik hopen.Nu 25 zwanger ben ik nog wel eens angstig maar niet zo erg meer.Ik wens je heel veel sterkte de komende weken en hoop op goede echos die gun ik je zo.
Een mk is namelijk niet gewoon iets.Ik ben er nu nog stuk van als ik op het forum lees helaas ofzo klik ik gauw verder want anders komen de tranen weer.

Heel veel geluk en laat je weten hoe het verder gaat met je?

Hoi Alexandra,

Natuurlijk allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje (zie 'spannende tijden zijn weer aangebroken...). Ik deze week de verloskundige maar weer eens bellen om te horen wanneer ik voor een eerste echo mag komen.

Heel veel sterkte met wachten de komende weken en dat het inderdaad deze keer wel goed mag gaan!!

Groeten,
Karin

Hoi Alexandra,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En super dat het chromosomenonderzoek uitwijst dat daar geen probleem zit!
Veel sterkte met de spanning de komende weken en ik duim voor je dat nu alles goed gaat.

groetjes,
Dion

Heb afgelopen zaterdag weer een hele zware pijnlijke buik gehad, alsof ik 9 maanden zwanger ben. Had een soortgelijk gevoel ook bij de afgelopen 2 miskramen. Ik voel me meteen zo down, ben bang dat het nu weer fout afloopt en dat nog wel net voor mijn trouwen. Ik heb geen bloeding, maar had dat bij de andere keren ook niet; waren beide missed abortions. Voel soms niets, dan weer wel (zere borsten, misselijk); durf niet op mijn lichaam te vertrouwen. Nou, de 15e maar afwachten.

Alexandra

Terug
Bovenaan