Ik heb al een paar keer op het forum mijn verhaal geschreven. Begin december een missed abortion gehad (met 8 weken, maar vruchtje 5 weken), meteen weer zwanger en toen helaas weer een missed abortion (met 11 weken, maar vruchtje ongeveer 7 weken) waarbij ik op 2 maart na een zeer pijnlijke week het vruchtje ben verloren. Het duurde maar liefst 8 weken !!!! voordat mijn menstruatie op gang kwam, mijn lichaam was helemaal van slag. Inmiddels hebben wij een bruiloft gepland begin juli en was ik erg onzeker of ik op dit moment een nieuwe zwangerschap zou aandurven. Mijn gyn vond dat ik gewoon moest doorgaan, omdat het ook allemaal langer kan duren (en ik door een eerder operatie minder vruchtbaar zou zijn???). Daarom alles maar op zijn beloop gelaten, als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn... Nou, het is dus nu zo. Ik heb vanmorgen een test gedaan (twee zelfs!) en die was positief! Het is maar heel pril, nog maar vier weken. Ik was helemaal overstuur ervan. Nu vind ik dat alweer belachelijk, alsof ik niet blij ben, maar ik ben zo bang om de pijn en verdriet weer mee te maken. Helemaal omdat we 6 weken voor de bruiloft zitten. Als het weer misgaat, kan ik vlak voor de bruiloft naar het ziekenhuis voor een curretage en ben ik uiteraard geen echte vrolijke bruid. Vreselijk om zo bang en onzeker te zijn over zo iets moois...... Mijn vriendin is ook na 2 miskramen nu 23 weken zwanger (daar liep ik gelijk mee op, ook erg moeilijk) dus daar put ik wel hoop uit. Zoals ik bij anderen al gelezen heb, verdwijnt de onzekerheid voorlopig nog niet. Volgens mij kan ik over drie weken een echo laten maken, want dan moeten ze een hartje horen kloppen. Dinsdag maar even bellen. Het worden dus nog moeilijke weken..... Ik hoop er zo op dat het nu goed mag gaan.... Ik hou jullie op de hoogte.