3xmis

Hallo allemaal ik wil jullie mijn verhaal vertellen en hoop dat jullie mij een beetje kunnen opbeuren want ik ga het nu echt somber in zien.Vorig jaar oktober kwam ik er achter dat ik zwanger was oh wat waren we blij helaas bij een echo van 9weken zagen ze dat het maar 6weken was.Maart weer over tijd weer zwanger weer foutgegaan met 6weken.Juli zwanger met 7weken een echo hartje klopte het was allemaal hartstikke goed nou je begrijpt het al wij helemaal in de zevende hemel,lekker op vakantie geweest en met 10weken weer echo en neeeeeee het was gestopt met groeien met 9weken,niet te geloven he. In het ziekenhuis hebben ze nu bloed afgenomen voor chromosomen onderzoek,ga ook meedoen met onderzoek.Dit is een onderzoek voor mensen met 3miskramen of meer ze gaan je dan behandelen met aspirine en heparine enz en moet nu eerdaags ook bloed laten prikken voor stollingsonderzoek ben benieuwd allemaal,groetjes en iedereen heel veel sterkte met het zwanger worden en zijn.

Hoi Britt,

Wat een verhaal zeg. Het lijkt mij echt heel moeilijk. Ik heb half september een miskraam gehad, maar ik was nog geen 5 weken. Het lijkt mij toch wel moeilijker als je het al langer bent. Dan is het kindje al groter en zit je al helemaal in de stemming.
De vrouw van mijn collega heeft ook 2 miskramen gehad en die hadden ook een chromosomen onderzoek laten doen. Zij had inderdaad iets verkeerd (vraag me niet precies was) Maar goed, hierdoor waren wel die miskramen ontstaan. Maar na deze twee miskramen heeft ze snel achter elkaar 2 gezonde kindjes gekregen.
Ik hoop voor jou dat jij ook snel zwanger zult zijn en dat het allemaal goed zal gaan.

Groetjes!

Hallo Britt,

Veel sterkte zeg! Weet niet of je er wat aan hebt, maar ik ben heel blij met twee boeken: "als je zwangerschap misloopt" heet de ene, en "zwanger worden" van Mariel Croon heet de andere. Zeker als je aan al die onderzoeken moet beginnen is het best wel fijn om te weten wat ze nou eigenlijk gaan doen en hoe het in elkaar steekt enzo, en dat staat in die boeken goed uitgelegd. Wij gaan binnenkort ook voor dat chromosomenonderzoek. Dat is niet zo belastend: alleen bloedprikken  (OK, en drie maanden wachten, dat is wel naar).

Heel veel sterkte!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan