4 +3 weken zwanger, krampen normaal ?

Hallo, sinds maandag (1 dag na men verjaardag ?) positief getest om zwangerschap n'a 10 rondes proberen..
Mooiste verjaardagscadeau ooit.

Toch ook de angst dit kleine wonder te verliezen. Bij ieder krampje of steek ben ik bang dat er iets mis zou zijn..
Dit is men eerste zwangerschap, heeft iemand wat raad of weet meer?

Groetjes,..

Als ik net zwanger was had ik ook steken en krampen en het gevoel als of ik ongesteld moest worden.
Maar was heel normaal zei de gynaecoloog omdat alles gaan groeien en je kan ook last hebben van je darmen.

Dit is nog vrij normaal in het begin. Je hormonen doen heel wat met je lichaam, darmen zijn overuren aan het maken, baarmoeder gaat groeien, enz enz. Dus krampen zijn nog vrij normaal.
En als je toch zorgen maakt, kan je altijd verloskundige even bellen en vragen wat zij denken..maar volgens mij is het pas 'zorgmakend' als er bloed bij komt...en dan bedoel ik zoveel bloed als bij een menstruatie.
Dus probeer nog even rustig te blijven, zoek wat afleiding en probeer lekker te genieten van het feit dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!!!

Hoihoi,

Allereerst van harte gefeliciteerd! 
Ik had tijdens de eerste weken ook enorme krampen, meerdere keren gedacht dat het mis was. Inmiddels al 26 weken zwanger dus ik zou me geen zorgen maken. Lekker genieten! 

Terug
Bovenaan