4.5 maand

<p>Goedeavond. </p><p> </p><p>Mijn dochter is 4.5 maand.</p><p>De eerste 3 maand heeft ze veel gehuild ivm krampjes. </p><p>De laaste maand gaat het hartstikke goed en ze lacht veel en is tevreden. </p><p>Maar sins gister is ze heel huilerig weer en wil ze niet veel. </p><p>Ik ben sins vorige week een beetje begonnen met fruithapjes ( klein beetje ) </p><p>Kan het daar aan liggen of zou ze een sprongetje hebben? </p><p> </p><p>Wie herkent dit ? </p>
 
Ja, ze heeft geen koorts. 
Haal altijd mijn babyvoeding bij de jumbo/Albert Hein weg. ( hero Hypo-allegeen ) 
En van de week bij de Kruidvat weggehaald vond de poeder aardig fijn. Dus nieuwr gehaald en net een flesje gegeven van de nieuwe ( Albert hein) hele fles leeggedronken en nu speelt ze in de box. 
Het is wel dezelfde voeding alleen van de Kruidvat is was fijner zoals ik het zo zie. Dus kan het daar mischien aan liggen ? 
Van de kruidvat is tot februari geldig. En van de albert hein tot 2021. 
 
Mijn zoon is ook 4,5 maand en had vorige week ook een paar lastige dagen waarin hij niet veel wilde en snel huilde. Nu gaat alles weer prima. Volgens mij is dat iets wat komt en gaat bij baby's!
 
Misschien toch nog even wachten met de fruithapjes. Als ze de eerste 3 maanden zoveel last heeft gehad van darmkrampjes zijn de darmpjes er misschien nog niet aan toe. Ik ben zelf altijd pas met 6 mnd begonnen met groente/fruit
 
Terug
Bovenaan