4,5 week en koorts

Zo als de titel al zegt, ons arme mannetje had van het weekend koorts! Omdat dat natuurlijk niet mag bij kindjes onder de drie maanden hebben we de HA-post gebeld, moesten we natuurlijk langs komen en 's avonds weer omdat de koorts aanhield, dus werd hij na gekeken door de kinderarts. Gelukkig had hij verder geen ziek-zijn symptomen. Hij dronk nog goed, goede plasluiers en was goed alert. Zelf zij mijn moeder gevoel dat het allemaal wel mee viel.De arts vermoede dat hij een luchtweginfectie aan de bovenste luchtwegen had omdat hij een rode keel had. Gelukkig mochten we hem weer gewoon mee naar huis nemen en zakte de koorts zondag weer. vandaag is hij de hele dag weer koorts vrij gelukkig, maar wat was het een hechtisch weekend zeg! Vooral mijn man was enorm ongerust en het was natuurlijk vervelend om ons kleine mannetje ziek te zien zijn.
Gelukkig dat het achteraf allemaal mee viel! Ondertussen zit hij ook al sinds donderdag aan een antibiotica kuurtje voor spruw, maar hij lijkt daar gelukkig verder geen last van te hebben.
Toen schoot het gister ook nog eens in mijn rug en kan ik bijna niet lopen. En als slagroom op de taart viel ik vanavond van de trap af. Boven op een schilderij die een neef van mijn man heeft geschilderd als kraamkado'tje. Uiteraard is ie kapot!
En heb ik nu nog meer pijn in mijn rug.
Sjonge jongen, soms zit het mee en soms zit het flink tegen! haha
Het belangrijkste is dat de kleine man weer beter is, maar het was me een weekendje wel!
zo ik ben mijn verhaal weer even kwijt :)
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan