4 5 week zwanger en bloeden..

<p>Hey.. Op dit moment ben ik 5 week zwanger.. Maar tot mijn grote schrik begon ik vanochtend met bloeden. Op dit moment is het bloeden heviger en ik had net een groter stolsel. Ik heb heel veel stress gehad dr afgelopen tijd en ben ook bang dat t daardoor komt... Woensdag zou ik een vervroegde echo hebben voor de tweede keer, maar ik ben zo bang dat ik nu een miskraam heb ?</p>
 
Hey
Wat rot dat je bent gaan bloeden. Ik kan me voorstellen dat het je ongerust maakt. Het hoeft echter niet iets ergs te betekenen. Bloedverlies in het begin van een zwangerschap kan meerdere oorzaken hebben. Je kan altijd je verloskundige even bellen.
Mocht het wel een miskraam zijn, dan kan stress nooit de oorzaak zijn geweest. In dat geval was er helaas iets niet goed met het vruchtje.. Laten we hopen dat gewoon alles goed is!
Sterkte!
 
Hey
Wat rot dat je bent gaan bloeden. Ik kan me voorstellen dat het je ongerust maakt. Het hoeft echter niet iets ergs te betekenen. Bloedverlies in het begin van een zwangerschap kan meerdere oorzaken hebben. Je kan altijd je verloskundige even bellen.
Mocht het wel een miskraam zijn, dan kan stress nooit de oorzaak zijn geweest. In dat geval was er helaas iets niet goed met het vruchtje.. Laten we hopen dat gewoon alles goed is!
Sterkte!
 
Thanks voor je reactie! :) Het kan nu inderdaad echt twee kanten op gaan. Ik zou woensdag weer een echo hebben, maar hoop dat het morgen al kan.. Ik had dus al een vervroegde echo gehad, omdat het onduidelijk is wanneer ik zwanger ben geraakt en ook doordat ik ongewenst zwanger ben geraakt en mijn partner mij heeft verlaten... Heel triest allemaal. Maar het kindje is bij mij meer dan welkom.. Ik ga morgen direct bellen! De doktersdienst zei dat het idd lastig te zeggen is nu. Op dit moment bloed ik ook nauwelijks meer en de krampen zijn al uren geleden gestopt 
 
Terug
Bovenaan