4,5 week zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo, Ik ben Nancy 21 jaar oud, en heb afgelopen vrijdag een test gedaan. Daaruit is gebleken dat ik zwanger ben :)

Alles is nog zo pril, maar vooral onwerkelijk...
Ik zie niets, voel niet, merk niets... Ik ben (nog niet) misselijk.

Ik ben redelijk snel zwanger geworden, eind mei ben ik gestopt met de pil, daarna nog 1x ongesteld geworden, en nu groeit er een inieminnie wormpje in me... dat als het goed gaat, uit gaat groeien tot een mensje.

Ik heb vanmorgen gebeld met mijn toekomstige verloskundige en over  5 wkn kan ik haar nog eens bellen voor het maken van een afspraak.

Ben alleen erg 'bang', dat het mis gaat. Je hoort vaak dat het in de eerste weken goed mis kan gaan. Ook weet ik niet wanneer we dingen moeten gaan aanschaffen, ik zag op marktplaats een super mooie combi kinderwagen, voor een prikkie! die dingen zijn normaal rond de €500,00 en nu maar €90,00... het is nog te vroeg voor een kinderwagen... het is eigenlijk nog te vroeg voor alles... maar het is zo moeilijk om me in te houden.

Zelfs die 5 weken, dat ik nog moet wachten om naar de verloskundige te mogen, lijken nog zo lang...

Nens

Als aller eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
wees blij dat je nog geen "kwaaltjes" heb. die komen echt vanzelf meid.

het is nooit te vroeg om je spullen aante schaffen. wij hadden de kinderwagen met 5 maanden in huis. via marktplaats ( bleek later collega van mijn man te zijn. )

maar hij was er toen en we hadden het geld en daar ging het om.
dus als je het dan nu kan betalen. gewoon halen!!!

heel veel plezier met je aankopen

Hoi Nancy,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan me voorstellen dat je het lang vindt duren, heeft iedereen in het begin, lees ik tenminste regelmatig hier op het forum over die onzekerheid enzo.  

Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt.

Liefs Annemarie (34 weken en 2 dagen zwanger)

Terug
Bovenaan