4/5 weken zwanger

<p>hallo....</p><p>ik ben nu ongeveer 4.5/5 weken zwanger.. en ben elke keer benauwd. lijkt net alsof ik geen adem krijg.</p><p>heeft iemand dezelfde ervaringen? </p><p>iets waar ik me zorgen om moet maken?</p>
 
Ik had dat ook hoor toen ik net had getest. Ben als het goed is nu 6 weken en heb er nu geen last van. 
Als je twijfelt de huisarts bellen, of verloskundige
Ik heb zo nu en dan bloedverlies, maakt me erg onzeker. Donderdag echo, hoop dat alles goed is. Heb eerder een partiële mola zwangerschap gehad en ben daardoor nogal panisch op bloedverlies
 
Ik had dat ook hoor toen ik net had getest. Ben als het goed is nu 6 weken en heb er nu geen last van. 
Als je twijfelt de huisarts bellen, of verloskundige
Ik heb zo nu en dan bloedverlies, maakt me erg onzeker. Donderdag echo, hoop dat alles goed is. Heb eerder een partiële mola zwangerschap gehad en ben daardoor nogal panisch op bloedverlies
 
Ik had dat ook hoor toen ik net had getest. Ben als het goed is nu 6 weken en heb er nu geen last van. 
Als je twijfelt de huisarts bellen, of verloskundige
Ik heb zo nu en dan bloedverlies, maakt me erg onzeker. Donderdag echo, hoop dat alles goed is. Heb eerder een partiële mola zwangerschap gehad en ben daardoor nogal panisch op bloedverlies
 
Terug
Bovenaan