4,5e week zwanger en voel me beroerd...

<p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hallo iedereen!</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik ben nu 4,5e week zwanger en uitgerekende datum is 20 mei!</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Uiteraard zijn we harstikke blij, maar ik voel me niet helemaal top.</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik ben al een paar weken heel vermoeid en vanaf vorige week heb ik last van darmkrampen en opgeblazen gevoel en sinds twee dagen voel ik mij ontzettend beroerd. Ik hoef niet over te geven, maar heb buikkrampen, maagzuur, hoofdpijn, keelpijn en koortsig (maar heb 36gradsn gemeten) daarnaast nog steeds opgeblazen gevoel darmkrampen en winderigheid.. </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;"> </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Wie heeft hier nog meer last van (gehad)? hoort dit er bij en duurt het lang? Of heb ik gewoon een paardaags griepje? </p>

Hi!
Gefeliciteerd!
Ik hoop voor je dat het een griepje is, maar ik ben ‘bang’ dat het de symptomen zijn door het stijgende HCG hormoon...
bij mijn eerste begon het met 5,5 week, tweede 6 weken en nu de derde rond 6,5 week.
Bij de eerste was het rond 11 weken weer goed, bij de tweede rond 16 weken en dit keer weer rond die tijd(nu bijna 6 weken en gaat de goede kant op) nee 16 weken nu, niet 6. 
Het is vreselijk, maar achteraf ook zo voorbij.
trouwens, ik had deze lente een miskraam met 8 weken en totaal geen last van welke kwaal dan ook, bij mij zegt het dus ook echt wel iets, het is dus een goed teken! Dat zei mijn verloskundige ook.
Heel veel sterkte!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik ben bijna 12 weken zwanger en al weken ziek. Sinds een weekje voel ik me weer een beetje mens. Vandaag weer volop overgeven, misselijk en diarree. Sommige dames zijn helemaal niet ziek en anderen 9 maanden. Je kunt er helaas niets over zeggen. Ik weet dat het vervelend is, maar je kunt er weinig aan doen.
Succes! 

heey gefeliciteerd ik ben 21 mei uitgerekend. ik heb er ook erg last van. al heb ik vandaag me urine na laten kijken en bleek ik blaasontsteking te hebben.  hou het in de gaten en gewoon rustig aan.
xx

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was al een week misselijk met opeens een avond behoorlijke darmklachten toen ik erachter kwam dat ik zwanger was: ik was toen 3,5 week! Dus had met 2,5 week al klachten. De misselijkheid bleef tot week 16, daarna ging het beter. Af en toe ook last gehad van grieperig gevoel, zonder koorts. Ik denk dat het gewoon komt doordat er vanaf dag 1 al van alles verandert in je lichaam. Sterkte ermee! Mijn dochter is nu bijna 6 maanden en zou het zo weer doen ?

Ik ben 30 april uitgerekend nu 7 weekjes. 
Maar ik heb ook een maag verkleining en moet vaak spugen of kokhalzen van viese luchtjes. En soms wat hoofd pijn en wat menstruatie achte krampen hopelijk betekent dat niks. ☺️

Terug
Bovenaan