4 d echo

A

Anoniem

Guest
hi,

ik ben nu 23 weken zwanger en twijfel of dat ik een pretecho wil laten maken.
Mijn vriend vindt het niet zo nodig dus de keuze ligt bij mij. Ik vind het wel leuk alleen zo schrikbarend duur, ik zag er een in utrecht en die vroeg 100 euro!!

Nu mijn vraag, gaan jullie dit doen, waar  en wat kost het bij jullie?

groetjes happybee

Hoi Happybee,

Wij hebben er eentje laten doen toen we 25 weken waren en ik vond het fantastisch! Ze nemen echt de tijd om alles te laten zien en uit te leggen, terwijl ze daar bij ons in het ziekenhuis weinig tijd voor hadden.

Wij hebben ook €100 betaald (bij Babyview in Zoetermeer) en daarvoor hebben we een aantal zwart-wit echo's gekregen, 3 echo's in 3-d en dus een dvd (wat ze 4-d noemen). Vooral de dvd hebben we al meerdere malen gedraaid voor de opa's en oma's en andere belangstellenden. Ongelooflijk om te kunnen zien wat er in je buik gebeurt!!!!

Ok, het is prijzig, maar wij hadden het voor geen goud willen missen....sterker nog: mijn man kijkt bijna dagelijks nog verliefd naar ons smurfje op de foto die op zijn nachtkastje staat.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes,

NathalieMS
(37w+6)

kijk eens bij echografieprenataal.nl

daar heb je 2 echo's voor 100 euro. Je krijgt echt een hele rits foto's en een videoband, alleen als je het op dvd wil komt er 10 euro bij

liefs kim

Wij hebben het voor onze eerste ook gedaan en dat vonden wij zo leuk! Konden de mensen om ons heen ons kind ook alvast een beetje zien.

Nu heb ik al heel veel echo's gehad en is de behoefte minder groot, maar ik wil graag mijn beide kinderen later en echo kunnen meegeven en dus doen we het weer
Daarnaast nemen wij de oudste mee naar de echo, dan wordt het misschien iets echter voor hem

gr mama van MD

Terug
Bovenaan