4 D echo

Over 4 weken gaan we een 4D echo maken.
Hopelijk krijgen we dan wel voor 100 % te horen wat het geslacht is van het kindje.
De verloskundige kon ons maar voor 90 - 95 % zeker zeggen wat het is.
Beentjes er voor, navelstreng tussen de beentjes door.
Ik / wij hebben heel veel zin in deze echo, kunnen we al een klein beetje kijken op wie het lijkt.

owh wat leuk!!

Wij zouden ook graag een 4d echo willen laten maken, dat hebben we met onze dochter toen ook gedaan, maar nu komt het financieel gezien niet uit, want we hebben al geld nodig voor de verhuizing die er zoiezo aan staat te komen en zo'n 4d echo is best wel duur hier overal in de buurt zit je al gauw rond de 110 euro voor een half uurtje, dus we kunnen ons geld helaas beter gebruiken..

Maar ik zal met jou meeleven

Groetjes Claudia

Wat is nu het verschil tussen 3D en 4D??? Bij ons in de regio kost het gemiddeld 70 tot 80 euro (3D). Daar zit dus wel wat prijs verschil in.
Wij willen het zo wie zo ook laten doen. Maar vanavond eerst de 20 weken echo!!!!!
Ik kan haast niet meer wachten.... nog 4 uurtjes....

Groetjes

Geniet ervan meis! Het is zo mooi! En zoveel duidelijker dan de 2D echo.

Wij mogen aankomende zaterdag al, heb er zo'n zin in. Het verschil tussen 3D en 4D, heb het even nagezocht, de 4de dementie is de tijd. Het is dus een bewegende 3D echo.
Heb even een stukje van internet gehaald:

"4D" is de afkorting voor vier-dimensionaal - de vierde dimensie is de tijd. Wat betreft echoscopie, is 4D Ultrasound de nieuwste technologie en is exclusief voor GE (General Electric). 4D is bewegend 3D. 4D Ultrasound voegt een tijdselement toe aan drie-dimensionale beelden wat resulteert in "live" actiebeelden van je ongeboren kind.

De voordelen van de 4D techniek:
In tegenstelling tot andere 3D diagnostische beeldprocessen, biedt 4D de echografiste de mogelijkheid om de inwendige anatomie "real-time" weer te geven. Zo kunnen er bijvoorbeeld betere conclusies met betrekking tot de ontwikkeling van een foetus getrokken worden op basis van waargenomen bewegingspatronen.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan