4 dagen achter elkaar klussen,slecht of niet??

A

Anoniem

Guest
ik hoor zoveel verschillende verhalen hier over dat ik zelf enorm ben gaan twijvelen.
mijn dokter zei laatst dat je in je vruchtbare periode iedere dag kan vrijen en dat het geen kwaad kan voor het zaad.maar als ik hier op het forum wel eens er over verder lees dan lees ik weer dat hun huisartsen wat anders hebben gezegd.

heb je dan dus minder snel kans om zwanger te worden als je 4 dagen achter elkaar klust of maakt dat niets uit?(we vrijen vaak 2 dagen VOOR de eiersprong en 2 dagen NA de eiersprong)

groetjes droppy

Ik hoor altijd dat om de dag het best is, omdat het zaad 48 nodig heeft om weer opnieuw aan te maken. Maar waarschijnlijk kan 2 of 3 keer achter elkaar ook geen kwaad, als je man genoeg zaad heeft en snel nieuw aanmaakt.

Denk niet dat er echt een regel voor is. Zoals het hele zwanger worden, het is gewoon heel erg veel geluk hebben.....

Hey droppy,

Ik stelde mij die vraag ook.
Ik zit nu in ronde 4 en eerst cyclus van 23 dagen,dan 25 en dan 27.
Dus ja bereken je vruchtbare periode maar eens he,wss van de langste uitgaan maar toch weet ik het niet hoor.
Het komende weekend en maandag en dinsdag zou mijn   ei kunnen zijn,ongeveer dan,dus we gaan deze keer maar eens zaterdag,zondag,maandag en dinsdag klussen,hebben het hiervoor nooit gedaan maar mss altijd mijn ei gemist,dus dan zo maar eens proberen.
Ik laat je nog weten hoe het afloopt:)

Liefs orchi

hoi allemaal,

ik vind dat ook lastig te zeggen
ik heb ook een cyclus van 28 dagen,en we vrijen dan vaak in de vruchtbare periode 2 a 3 keer en de vorige zwangerschap was het meteen raak en nu helaas niet!het is vaak ook gewoon geluk hebben denk ik!

het is gewoon een groot wonder om zwanger te zijn!!!

dat weet iedereen!!!
ik vind het ook spannend en ben ook bang dat we op de verkeerde dagen vrijen..

heel veel liefs,xxx moi

bedankt iedereen voor de reacties.

en ik zou het indd heel leuk vinden als jij/jullie laten weten hoe het is afgelopen

gr.droppy

Hoi,

Bij onze eerste hebben we echt heel veel geklust.. het was vakantie en we hadden er gewoon zin in haha.... en ja ik was zwanger. Het is een perfecte zwangerschap geweest en een heerlijk kind is het! Ik heb wel gelezen dat als je zaad van mindere kwaliteit is, dat het dan beter is om om de dag te klussen. Maar hoe weet je dat? Veel eieren eten... ze zeggen ook dat het helpt ;-) Je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt.

Hoi hoi,

Als je het allemaal zeker wilt weten zou ik met ovulatietesten gaan werken. En dan klussen op de dag dat je 2 streepjes even donker zijn of de 2e donkerder en de dag erna. Dan heb je de meeste kans om zwanger te worden, voor zover ik weet. Het klopt ook idd dat het zaad om de dag ververst moet worden. Succes!!

Liefs Linda

ik weet ook niet wat het beste is
ik  heb net zondag de laatste pil gehad. en gaan dus straks erook voor.
ik denk dat wij na 7 dagen na mijn ongi om de dag gaan klussen en dat dan 2 weekjes vol houden  als we natuurlijk niet te moe zijn  
groetjes mij

Terug
Bovenaan