4 dagen bloedverlies na 5.5 week zwanger is het mis??

A

Anoniem

Guest
Heb na veel testen gedaan, allemaal vage streepjes, maar wel duidelijk genoeg om zwanger te zijn. Kreeg na 5,5 week vrijdags bloedverlies, dit duurde tot maandags. Ook wat kramp gehad en drie hele kleine stolsels, VK zei dat het een miskraam kon wezen, maar met een miskraam bloed je ongeveer een week, en dan moet het er allemaal uit zijn zij ze, bloed je langer dan moet er een echo worden gemaakt, omdat het kan zijn dat je lichaam het zelf niet uitdrijft, en je gecurriteerd moet worden. Ze vroeg of ik ook een vruchtzak ben verloren, dit moet er licht roze uitzien, en ei-vormig moet zijn. Dit ben ik dus niet verloren. Nou is het probleem dat ik me nog wel zwanger voel, maar het niet meer wil geloven. Heb twee kids, dus weet wel hoe ik me moet voelen zeg maar. Alleen nou wou de VK niet alle hoop opgeven, terwijl ik dit wel al had gedaan. Wil alleen geen test doen, omdat misschien het HCG hormoon nog wel in me zit, en ik dan weer geen zekerheid heb. Ze zei dat wel meer vrouwen bloedverlies hebben, en er geen reden voor wordt gevonden. Ik weet niet wat ik moet denken. Hoop het beste natuurlijk, maar vrees het ergste. Wie herkent dit? Graag reacties.

Meis het enige dat jou op dit moment zekerheid kan geven is een vroege echo om te kijken of er een vruchtzakje zit en over paar weken nog een, of ze moeten bloedtesten uitvoeren om te kijken of je hcg stijgt.
Bloedverlies duidt overigens niet altijd op een miskraam.....

Sterkte,

gr Yosha

Ik hoop voor je dat alles goed zit. Ik kan er helaas niets positiefs over melden, heb zelf 6 weken terug een miskraam gehad en mn zwangerschapstesten bleven tot 5 weken na de MK positief. Dus pin je niet vast op testen!
Maar, je hoort zoveel verhalen dat het allemaal goed gaat! Balen dat je nog moet wachten op een echo, maar zou je vk bellen dat je toch op zn minst met 7 weken een echo wil om je gerust te stellen!

Groetjes Jen

hey meid hoop dat dit je een beetje gerust stelt ik heb dit ook gehad met 6, 8 en 16 weken en ik een hele gezonde dochter. Dus het hoeft niet op eem mk te duiden.
Veel sterkte ermee groetjes cindy

en ik zou er op staan dat ze die echo deze week nog maken ik mocht toen die zelfde dag nog

Hoi Hoi

Ik zou toch om een echo vragen of een bloed test als ik jou was dan ben je uit die onzekerheid weg!

Ik kan je helaas ook niets positiefs vertellen

Ik kreeg met 7 weken bloed verlies.. toen met 8 wkn en 5 dgn een echo alles was goed we waren helemaal blij maar toen toch met 12 weken geen hartje..

Maar het hoeft niet mis te zijn of mis te gaan bij jou veel vrouwen hebben tijdens de zwangerschap bloed verlies en blijft het wel goed gaan!

Sterkte en hoop dat alles goed gaat!

liefs Janine

Terug
Bovenaan