4 dagen licht streepje op ovulatietest ??

Hallo

Ik gebruik sindskort ovulatietesten.. De eerste ronde dat ik ze gebruikte was de tweede test meteen positief.. twee dikke strepen !   De eerste test was 1 streep..
Nu de tweede ronde heb ik al 4 dagen een licht tweede streepje.
Iedere dag denkik (hoop ik) dat hij donkerder word maar dat word hij niet !!
Raar !
Herkent iemand dit???
Komt mn ei er nu aan of kan het nog wel dagen duren?
K zit nu op dag 28 van mn cyclus.. mn vorige cylcussen waren 42-41-45   en toen door gebruik van monnikspeper 33 en toen zwanger , wat uiteindelijk een mk is geworden..
Ik weet dat je door de mk een lange cyclus kunt krijgen maar word nu gek !
Wanneer komt mn ei nou eindelijk?????????????

Liefs Maike Sanne

Hoi,

Ik heb inderdaad net als jij een aantal dagen achter elkaar positieve ovu esten gehad, het langste was wel 7 dagen geloof ik, eerst een paar dagen licht en toen 2 dagen donker en toen weer een paar dagen lichter. Ik had ook een cyclus tussen de 40 en 50 dagen, ik denk dat je eitje nog niet  gesprongen is  maar dat de ovu test hem wel ziet als een komend eitje. Het kan zijn dat je door er teveel mee bezig bent het eitje remt in zijn groei. Ik heb dit namelijk ook 2 cyclussen gehad, bij mijn laatste cylus deed ik ook de ovu testen maar was ik er niet zo mee bezig, en ja hoor ik ben zwanger. Over dat groeien van je eitje enz kun je veel op internet terugvinden

Groetjes Nicole

Hoi Nicole,

Bedankt voor je reactie.   Vandaag had ik weer een licht streepje..
Ik ben er idd veel mee bezig, wil gewoon weer zo graag zwanger worden !
Was net aan het idee gewend dat we zwanger waren en toen helaas de mk..
Dus wil nu natuurlijk zsm weer zwanger zijn.. Helaas hebben we het niet voor het zeggen he..
K durf ook niet goed een dag over te slaan met testen..
Ach we moeten gewoon doorgaan met klussen ;)

Groetjes Maike Sanne

Hoi Maike Sanne,

zelf heb ik na mijn miskraam in januari ook ovulatietesten gebruikt. Ik was er erg blij mee, ik gebuikte ze van sensitest.
Ik had bij elke vruchtbar periode ook alleen maar lichte streepjes, heel soms een dikke. Ik ben er echt zeker van dat ik ovuleerde in die dagen. en heb me vastgehouden aan lichte streepjes, beter dan geen streepjes.

Ik wens je alle geluk verder!

Liefs Remy

Hallo,
Ik had ook niet echt succes met die testen.
Ik kreeg ook elke keer een licht streepje, zelfs net voor mijn eisprong bleef het een licht streepje.
Vorige maand had ik 1 keer een streepje wat donker was (gelijk met teststreep) maar verder heb ik alleen maar lichte strepen gehad.
Ga als ik nu niet zwanger ben ze volgende maand ook echt niet meer gebruiken, heb helemaal de balen van die dingen.
Succes!!

Gr Wen.

hallo allemaal,

maaike;welke o.testen gebruik jij?

ik gebruik zelf sinds kort die testen van SENSI en ik moet zeggen ik vind ze WAARDELOOS ik heb nu ook al 4dagen een licht streepje terwijl die allangal positief moest zijn! ik heb een cyclus van 28 dagen en nooit langer,soms korter..
de ene maand wordt ik op dag 25 ongi,de andere maand op dag 26...
kortom dan zou ik op z'n minst op dag 11 a 12 een positieve test moeten hebben want dan zal maximaal 48 uur later de eiersprong moeten zijn,dan zou ik dus op dag 13 of dag 14 mijn eiersprong moeten hebben?!
ik weet wel dat je ''officieel'' 2uur voor dat je gaat testen niet gedronken mag hebben,maar dat red ik praktisch nooit,ik werk drie hele dagen in een winkel met een zeer droge lucht,dus ik drink daar geregeld anders trek ik dat niet tot 18.00.

maar ik heb een paar maanden terug wel andere merken gebruikt die toch effe duidelijker waren...dus voor mij in iig geen sensi testen meer!
wat een heel verhaal weer he
fijne avond allemaal.

Terug
Bovenaan