4 dagen na nod licht bloedverlies, negatieve test, toch zwanger?

<p>hoi allen,</p><p>zoals zovelen hier zitten wij ook met grote onzekerheid dus ik ben benieuwd naar ervaringen.</p><p>mijn vriendin en ik zijn begonnen met KID en hebben onlangs de eerste IUI poging achter de rug. Inmiddels was de nod 4 dagen geleden en ze test negatief maar kanttekening daarbij is dat ze ms heeft wat haar blaas aantast en we weten niet of het ook invloed op de samenstelling van de urine en dus de test heeft.</p><p>De dag voordat ze normaal ongesteld zou worden begon ze licht te bloeden. De 1e dag een paar licht bruine druppels, dag 2 iets meer maar nog steeds oud bloed. Daarna 1 dag bruin en rood bloed met een paar kleine stolsels maar niets vergeleken met een normale menstruatie.  Normaal is ze dag 1 al na een paar uur goed ongesteld en deze keer lijkt het maar niet door te zetten en het is vooral donker bruin bloed.</p><p>Voor deze bloeding heeft ze wel 2,5 dag last van pijn en steken gehad maar die heeft ze nu nog steeds en bij een normale menstruatie heeft ze vergelijkbare steken/pijn misschien een dag ofzo.</p><p>verder voelt ze al sinds de innestelling vanalles. De innestelling zelf heeft ze waarschijnlijk ook gevoeld (een avond en nacht behoorlijke steken in onderbuik). Misselijkheid, gevoelige borsten, onrustig slapen, zelfs verandering van smaak. </p><p>Omdat deze menstruatie zo anders verloopt dan normaal en ze zich nog steeds zwanger voelt hebben we vanochtend de huisarts om raad gevraagd want de onzekerheid is om echt gek van te worden. De huisarts zegt simpelweg wachten maar tja je wilt toch weten waar je aan toe bent, zeker in ons geval omdat het proces van KID behoorlijk ingrijpend en zenuwslopend (en bovendien erg prijzig) is.</p><p>morgen gaan we het fertiliteitscentrum bellen maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en toch zwanger waren of hier ervaring mee hebben. </p><p>Karin</p>
 
Hoii, 
Wij zijn zwanger geraakt via icsi en heb vanaf de dag dat ik zou moeten menstrueren bruin verlies gehad. 6 dagen later wel een positieve test in mijn hand. 1 dag na test ben ik 1a2x per dag ook rood gaan verliezen, maar uiteindelijk niets aan de hand en nu 11 weken zwanger. Maar goed, elk lichaam is anders. Hoop op positiviteit voor jullie samen!!
 
Hoi iskaatje! 
Hier de partner van Karin haha. Dankjewel voor je reactie. Had je eerder ook al getest of dat niet? Ik test nu elke dag, om gek van te worden ? maar ze blijven negatief ondanks dat ik al dag niet bloed en wel een ‘oprekkende’ baarmoeder voel (denk ik) en pijnlijke borsten dus we hopen dat ie later toch positief is!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van!! 
Groetjes, Lineke 
 
Hoii, nee ik heb eerder niet getest, maar bij 6 dagen na de datum was mijn streep ook niet knal. Was wel duidelijk maar pas 3 dagen later een knal test gehad...ligt zo aan de hoeveelheid hcg, maar snap je onzekerheid heel goed!! Suc6 en ik hoop met jullie mee... 
 
Hoi! 
Ik zit nu op 6 dagen na NOD en vanmorgen echt heel heel heel lichte streep die je alleen met een beetje fantasie kon zien ? dus ik ga er vanuit dat mijn symptomen niet met een zwangerschap te maken hebben... 
 
Terug
Bovenaan