4 dagen na ovulatie bloedverlies, iemand ervaringen?

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik heb afgelopen vrijdagavond de ovitrelle geprikt en zou daarmee zondag mijn eisprong hebben. Deze is ook geweest, maar nu ontdek ik dat ik vandaag (4 DPO) licht bloedverlies heb. Het is maar heel weinig (enkele druppels in ondergoed en bij het afvegen) en heel licht roze. Ook heb ik een krampachtig gevoel (lichte ongesteldheid kramp)<br /><br />Wat zijn jullie ervaringen? Dit al eens mee gemaakt? Voor een innesteling lijkt 4 dpo me vroeg maar voor een ovulatiebloeding weer laat. De ovulatie is zondag geweest ivm de ovitrelle en die dag echt ovulatiekramp gehad.</p><p>Wat is dit toch een spannende tijd. Ik ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. X</p>
 
Hoi Sia,
Ik ben niet bekend met bloedverlies 4dgn na prikken met Ovitrelle. Wel heb ik altijd een erg opgeblazen gevoel en harde buik van de Ovitrelle. 
Ik heb wel eens gehad dat ik 3dgn na ovulatie licht begon te bloeden en had dagenlang beetje bruine afscheding of licht bloedverlies. Dit heeft toen aangehouden tot NOD en toen brak de bloeding eindelijk door en werd ik ongesteld. Omdat ik toen een cyste (+4cm) had ging de IUI ronde niet door en ik denk ook dat de cyste bij mij de oorzaker is geweest van het eerder bloeden zo kort na ovulatie. 
Ik hoop uiteraard voor je dat dit wél goed nieuws is voor jou! Het is zeker een spannende tijd! Succes! 
 
Terug
Bovenaan