4 dagen niet gepoept

Hoi meiden

Hoe zit dat als je kv geeft. Moet je dan enkele dag poepen. Gaf natuurlijk altijd bv en dan poepte Kyan om de dag of elke dag een flinke spuitluier.
Nu heeft hij al 4 dagen niet gepoept. Hij krijgt 1 1/2 fles bv en 1 1/2 fles KV. Maar nu poept hij niet meer.
De laatste keer was het flink breiig. (ook niet verkeerd na al die spuitluiers, scheelt een heleboel was) maar dit vind ik wel heel lang duren.

x

Misschien dat het door de overgang komt? Toen Luana nog heel klein was heeft ze ook eens 2 dagen niet gepoept, toen kreeg ik meteen medicijnen. Nu is ze 3,5 maand en mogen er wel een paar dagen tussenzitten. Als hij voor het weekend nog niet gepoept heeft zou ik even de ha bellen.

Liefs ciomama

Ik heb het CB gebeld en hij zou 11 dagen niet hoeven te poepen. Vind het persoonlijk erg lang. Maar kijk het nog even aan. Hij lijkt er geen last van te hebben. Is een blij mannetje.

x

pff 11 dagen!!!!!!!zonde het kind!dan zal ie toch wel buikpijn hebben.heb er zelf niks geen ervaring mee,alle 3 mijn kids hebben met alleen bv hele dagen door poepluiers ook Rivano weer.ook niet alles hoor!kost een hoop luiers
hoop maar dat ie er niet te veel last van heeft.

Jippie al 2 keer gepoept vandaag en wat is het fijn dat ik nu kv poep heb. Hij had een luier helemaal vol zitten, maar het kwam niet in zijn nek of in tussen de tenen. Wel moet je zo snel mogelijk verschonen, anders kruipt het wel omhoog denk ik. Die spuitluiers zijn echt erg bij BV. Gelukkig is het nu iets breiig, en niet meer zo dun.

x

Terug
Bovenaan