4 dagen ongi

HALLO ALLEMAAL,IK HEB EEN VRAAGJE.iK HEB EEN CYCLUS VAN 35 DAGEN.BEN IN JANUARI GESTOPT MET DE PIL,MAAR NA 35 DAGEN MAAR 4 DAGEN ONGI EN HEEL WEING.
ZIJN ER MENSEN DIE DIT HERKENNEN OF ER IETS VAN WETEN.ALVAST BEDANKT.
EN IEDEREEN VEEL GELUK GEWENST.
GROETJES ANONIEM

Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil en na een cycles van 32 dagen 1 dag ongesteld geweest. Ook niet echt de moeite. Volgens mij heeft je lichaam wat tijd nodig het uit zich zelf weer op een rijtje te krijgen. Maar jij schrijft dat je 4 dagen ongesteld bent geweest, dat is op zich toch prima. Ik denk dat het elke maand erg kan verschillen, dus ik zou me er niet druk om maken en gewoon weer je vruchtbare dagen uitrekenen. En dan maar aan de slag! Veel succes!

Hoi,

Inderdaad vier dagen is helemaal niet verkeerd. Ik ben al een half jaar gestopt en duurt het steeds heel lang eer ik uberhaupt ongesteld word. Soms allleen een korte bloeding van een dag (spotting)en deze mag je nieteens als een ongesteldheidsbloeding zien, want dan moet ie ook echt doorbreken en dat gebeurd soms gewoon niet. Dus maak je niet ongerust, 4 dagen is ok. En zeker als je ook nog vrij regelmatige cyclussen hebt. (ik dus niet)

Terug
Bovenaan