4 dagen overtijd, 3 negatieve testen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben nu 4 dagen overtijd en heb inmiddels al een paar testen gedaan, maar die geven allemaal aan negatief (2 x predictor en 1 x clear blue digi met indicator). Normaal gesproken ben ik heel regelmatig dus ik vind het nogal vreemd. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik word hier zo onzeker van! Ben ik nu wel zwanger of niet? De laatste test heb ik vrijdag gedaan, dat was die cb digi met indicator, die zou je zelfs 4 dagen voor je NOD kunnen doen, maar die was dus ook negatief. Ik weet gewoon niet of het zin heeft om weer te testen of moet ik als het nog langer duurt naar de huisarts gaan?
Kortom ik hoor het graag!

Groetjes

Hoelang ben je al aan het proberen voor een kindje?

Toen ik nl stopte met de pil bij onze eerste was ik de eerste 5mnd gewoon ongesteld zoals ik gewend was en de 6e maand was ik 2 weken overtijd, testen gedaan alles negatief en toen werd ik weer ongesteld, daarna was het gewoon weer zoals ik gewend was, volgens mijn ha en gyn kan het gewoon komen doordat je hormoonhuishouding een nieuwe weg zoekt...

Ja dat kan het ook wel gewoon zijn, ben pas 2 maanden gestopt. Maar die onzekerheid vind ik gewoon zo vervelend. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt (of stiekem ook niet .............)

Hoi!

Ik snap jouw onzekerheid wel. Ben zelf nu 10dagen overtijd en heb ook 2 negatieve testen. Het is gewoon een kwestie van veel geduld hebben en afwachten.

Als je het echt niet vertrouwd kun je altijd nog de huisarts bellen.

Mijn tip: probeer er niet te veel mee bezig te zijn = moeilijk, weet ik ;) maar anders komt je menstruatie zeker niet.

Ik ga morgen de 3e test doen, maar of het echt zin heeft...?? We zullen zien.

Succes!!

ik was altijd geregeld 33 dagen en opeens werd ik maar niet ongesteld en dat duurde maar steeds een negatieve test. Ik een afspraak gemaakt bij de huisarts en op die zelfde dag dag 50 begon ik ongesteld te worden dus ik denk dat geestelijk ook veel met je doet. De huisarts zei ook al als je test negatief is ben je gewoon niet zwanger haha maja soms kun je ook te vroeg testen dus ik zou nog even wachten en dan weer ff een nieuwe test doen is die negatief leg het dan bij je neer dan wordt je vanzelf wel ongesteld. succes

hoi ik ben altijd rond 4weken geweest al 22mnd en de laatste 2 maanden ineen keer 5wkn. Als je het neit vertrouwd en je maakt je eigen zorgen zou ik een afspraak met de huisarts maken.
Succes.

Het kan zijn dat het hcg-hormoon nog niet voldoende in je lichaam zit. Kijk het nog even aan en ga daarna naar de huisarts, die kan je verder onderzoeken met een urinetest of een bloedtest. Een vriendin van mij was ook 2 weken overtijd en heeft meerdere testen gedaan en ging toen maar naar de huisarts en toen bleek dat ze zwanger was. Heel veel succes en ik hoop dat je zwanger bent!

Liefs Vic

Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer er inderdaad niet te veel mee bezig te zijn, maar ergens blijf ik dan toch stiekem hopen dat ik toch zwanger ben. Ook al weet ik eigenlijk wel dat het niet zo is (aangezien die testen negatief waren). Ik wacht het gewoon nog een weekje af en dan bel ik wel naar de huisarts. Ik ben nu gewoon op het punt dat ik ongesteld WIL worden, zodat ik het maar weet en we weer verder kunnen.

Groetjes

Terug
Bovenaan