4 dagen overtijd en geen positieve zwangerschapstest.

hoi allemaal!

Ik ben nu 4 dagen overtijd en ik heb de afgelopen dagen getest maar geen positieve testen. ik moet zeggen dat ik eerst wel wat voelde aankomen, wat krampen in de onderbuik, steekjes links en rechts en wat hoofdpijn.

maar tot op de dag van vandaag geen ongesteldheid, vanochtend de testen van de kruidvat en clearbleu  gehaald en allebei negatief.

Zijn er nog meer dames die dit hebben meegemaakt?ik ben namelijk nog nooit overtijd geweest. iniedergeval geen 4 dagen!!

Ik ben benieuwd

ik zit hier met hetzelfde verhaal, ik ben inmiddels 12 dagen overtijd, ook wat vage klachten maar nog steeds niet ongesteld. ook enkele testen gedaan en deze zijn negatief.. ik wacht deze week nog even af en anders toch maar een bloedtest aanvragen bij de huisarts.

Je lichaam kan je voor de gek houden helaas. Tijdens onze pogingen was ik opeens onregelmatig ongesteld ipv 3 jaar daarvoor constant regelmatig.

Afhankelijk van je huisarts kan je na 5 dagen vragen om bloed te laten testen. Niet elke HA doet dit al na 5 dagen.

helaas geen beter nieuws voor je, rustig afwachten is enige wat je lan doen hoe moeilijk dat in de dagen van wachtbankje ook is.

Ik duim voor je dat het wel raak is :)

<p style="text-align: left;">Ik ken het. Ik ben inmiddels 10 maanden gestopt met de pil en heb ook niet echt een regelmatige cyclus  gemiddeld 31-35. Afgelopen juli ook ineens overtijd en na vele negatieve testen ook naar de ha gegaan maar die zei gewoon afwachten en idd na 46 dagen ongesteld. Augustus een 40 daagse cyclus gehad en afgelopen maand 31. Volgens mijn ha is het niet gek om er een keer een uitschieter bij te hebben. Maar voor ons niet prettig.</p>
<p style="text-align: left;">Succes</p>

Ik vond dat zo erg.. overtijd en negatieve testen. Ik was altijd stipt op de dag ongesteld tot dat wij bezig waren om zwanger te worden... ineens was ik 14 dagen over tijd,8 dagen, 12 dagen en ga zo maar door. Tussen door kregen wij ook nog een vals positieve test van clear bleu.. hierdoor werd mijn vertrouwen in de testen ook flink op de proef gesteld! Maar ik kan nu wel zeggen dat wij in verwachting :) kosten wat moeite en teleurstellingen en gekheid!

Wat ingewikkeld he!

Ik ben zelf nog niet over tijd. Mijn NOD is over 2/3 dagen. Maar ik heb wel allerlei symptomen en daar over ook een vraag gepost hier ergens.

Testen zijn (nog) negatief. Wie weet blijft dat zo. Maar het voelt zo onzeker he? Lijkt me moeilijk als ze over een paar dagen nog steeds negatief blijven. Misschien je huisarts bellen en overleggen? Mijn huisarts zei dat als ik niet ongesteld word, ik langs moest komen, ook als de test negatief bleef.

Ik vraag me af; Is een bloedtest bij de huisarts iets waarmee ze dan wel ineens kunnen zien dat je zwanger bent? (is dat beter?)

Hoop dat er uit komt wat je hoopt!

Terug
Bovenaan