4 dagen overtijd , geen ongi te zien wel doorzichtige afschijding

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,

Zoals de topic al zegt , ik ben nu 4 dagen over tijd en geen ongi te bekennen , maar ik wel doorzichtige afschijding .
Niet constant.
Ik heb het alleen bij een grote boodschap op de wc.
Het is misschien onsmakelijk , maar ik moet het even kwijt.
Ik weet niet wat het wil zeggen.
Ik ben ook heel erg moe vooral 's middags.
Ik ga soms ook even naar bed als Nikita op bed ligt.
De test die ik mandag heb gedaan was negatief en de volgende test die ik doe is volgende week zaterdag.
Dat heb ik me eigen al voorgenomen.
Misschien heeft iemand ervaring mee?

Groetjes Jessica

Hey Jessica,

Wat spannend zeg! Heb je een regelmatige cyclus? Ik heb bewondering voor je geduld, want dat zou ik niet hebben. Ik zou om de drie dagen blijven testen denk ik!
Nou veel succes en ik hoop dat het raak is !

Liefs Yvonne

Hee jessica,

Ik ben vandaag ook 4 dagen overtijd en heb gister een test gedaan die was negatief,
nu wacht ik een paar dagen af en dan doe ik er nog een als die ook negatief is dan ga ik naar de Ha.
Over dat slijm bij mij is dat ook een beetje doorzichtig wat ik ervan kan zien want zoveel velies ik niet.

Gr: Poppie 2

Ha Jessica,

Ik heb hetzelfde, maar heb morgen mijn nod, zat net op de toilet tijdens de grote boodschap inderdaad heel licht vloeibare afscheiding... Maarja, ik zit in de eerste ronde, dus dat zal voor mij wel niets betekenen... haha
Ik hoop voor je dat de test positief is!
In welke ronde ziz jij?

xx Es

Hoi Es ,

Ik zit ook nog maar in ronde 1.
Van ons eertse kindje was ik binnen 1,5 maand zwanger dus het kan wel en ik heb maar 10 maanden de lichtste pil geslikt die er was i.v.m. mijn borstvoeding toen.
Dus ja.
Het is gewoon even wachten.
Ik ben nu 6 dagen over tijd en ik verlies nu nog wat slijm , maar niet zoveel meer .
We zullen wel zien.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan