4 dagen overtijd , geen ongi te zien wel doorzichtige afschijding

A

Anoniem

Guest
Zoals de topic al zegt , ik ben nu 4 dagen over tijd en geen ongi te bekennen , maar ik wel doorzichtige afschijding .
Niet constant.
Ik heb het alleen bij een grote boodschap op de wc.
Het is misschien onsmakelijk , maar ik moet het even kwijt.
Ik weet niet wat het wil zeggen.
Ik ben ook heel erg moe vooral 's middags.
Ik ga soms ook even naar bed als Nikita op bed ligt.
De test die ik maandag heb gedaan was negatief en de volgende test die ik doe is volgende week zaterdag.
Dat heb ik me eigen al voorgenomen.
Misschien heeft iemand ervaring mee?

Groetjes Jessica

Nee geen ervaring mee....

Ik denk echt dat je moet wachten tot je je volgende test gaan doen. Of de volgende test eerder doen??

Succes!!

X Saskia

Hoi hoi,

Nee eigenlijk geen ervaring mee wel toen ik zelf testte op de dag van mijn NOD was de test negatief. Maar ik voelde me wel anders een apart gevoel kriebels haha, en ik voelde al een aantal dagen heel warm aan en mijn temp bleef hoog op 37,3 gr. Ik heb toen 3 dagen later getest en die was overduidelijk positief.

Wens je heel veel succes en zal duimen dat het raak is.

Gr Fruit Girl 29 wk en 6dgn zwanger

Hoi Jessica,

Het kan zijn dat je op de NOD dag hebt getest en dat het hcg hormoon nog niet genoeg aangemaakt is. Als je zaterdag gaat testen weet je wel of je zw bent. Ben je wel eens vaker wat later met ong worden?

Wat je schrijft over die moeheid, dat had ik ook in het begin. Echt heel erg moe en ik had toen nog niet in de gaten dat ik zw was. Wat waren wij blij toen de test positief was!!

Haha vwb dat slijm, dat had ik ook. Niks om je zorgen over te maken. Heerlijk toch dat je dit soort vragen op dit forum kwijt kan.

Laat je nog even weten of we je mogen feliciteren?

Groetjes   en succes Sylvia

Terug
Bovenaan