4 dagen overtijd , geen ongi te zien wel doorzichtige afschijding

A

Anoniem

Guest
Zoals de topic al zegt , ik ben nu 4 dagen over tijd en geen ongi te bekennen , maar ik wel doorzichtige afschijding .
Niet constant.
Ik heb het alleen bij een grote boodschap op de wc.
Het is misschien onsmakelijk , maar ik moet het even kwijt.
Ik weet niet wat het wil zeggen.
Ik ben ook heel erg moe vooral 's middags.
Ik ga soms ook even naar bed als Nikita op bed ligt.
De test die ik mandag heb gedaan was negatief en de volgende test die ik doe is volgende week zaterdag.
Dat heb ik me eigen al voorgenomen.
Misschien heeft iemand ervaring mee?

Groetjes Jessica

Nee, geen ervaring mee. Ik kan niet anders zeggen, dan nog eens testen, je eerste test heb je maandag gedaan, waarom probeer je niet nog eens Als je denkt dat het raak is, zou ik dat gewoon doen, weet je tenminste waar je aan toe bent Groetjes, en hopelijk gefeliciteerd. Wendy    

spannend ik hoop voor je dat het raak is
 't is wel zo dat als je met de pil gestopt bent dat het even duurt
voordat je cyclus op gang komt
ik duim met je mee

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hèèèè lekker, zat net aan mn ontbijt.
Gelukkig kan ik aardig wat hebben, werk in de gehandicaptenzorg en daar zit ik af en toe tot mn ellebogen in de poep.
Maar niet in de afscheiding.

Ik zou als ik jou was een test doen en kijken of er meiden op het zwangerforum zijn die er ervaring mee helpen, misschien geeft dat opheldering.

Pauline

Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb altijd voor mijn ongesteldheid wat slijmerige afscheiding. Zo weet ik dus dat het er aan zit te komen.
Doe nog eens een test, dan weet je het zeker!

hoi

Mijn testen waren altijd eerst negatief.
Bij de oudste was hij pas na 7 weken positief.
ik snapte er niets van...en afscheiding kan ook juist bij een zwangerschap horen
meid koop gewoon nog een test!
hihi zou ik doen, veeeeeeel te nieuwsgierig zou ik zijn

nou succes hoor!
pas

Wij kunnen je schijnbaar niet helpen en jij zelf wordt er onrustig van!

Ik begrijp echt niet waarom je wacht met een test. Je kunt hier wel elke dag neer gaan zetten wat je "vangst" is, maar als hier niemand je kan helpen schiet je er ook weinig mee op..

Ik zou gewoon nog eens testen en anders eens naar "lotgenoten" op het zwangerschapsforum gaan. Daar vind je vast meer herkenning in de verhalen van de andere (aanstaande) mama's!

Esmé mv Kay

Wij kunnen je schijnbaar niet helpen en jij zelf wordt er onrustig van!

Ik begrijp echt niet waarom je wacht met een test. Je kunt hier wel elke dag neer gaan zetten wat je "vangst" is, maar als hier niemand je kan helpen schiet je er ook weinig mee op..

Ik zou gewoon nog eens testen en anders eens naar "lotgenoten" op het zwangerschapsforum gaan. Daar vind je vast meer herkenning in de verhalen van de andere (aanstaande) mama's!

Cissy mv Fabio

Terug
Bovenaan