4 dagen overtijd, maar durf geen test tedoen?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik had woensdag ongesteld moeten worden, de laatste 3 maanden was ik geregeld ongesteld een cyclus van precies 28 dagen.
ik wacht nog even een dag of 2 en dan ga ik testen of ik zwanger ben, ik heb wel al last van steken in mijn buik, niet geregeld maar duurt nu al een week, ik ben wel us vaker overtijd geweest en zodra ik een test deed was het negatief en een dag erna kwamen de rode duiveltjes, dus vandaar dat ik nu wat voorzichtiger ben, bang voor de teleurstelling, mensen om me heen vinden het vreemd dat ik zo lang in spanning wacht ,
ik las wel veel op internet dat die steken en krampen ook bandenpijn kan zijn , dat je baarmoeder aan het groeien is, of mijn ongesteldheid komt wel , spanennend allemaal,, ik heb veel veel witte afscheiding maar geen rode duivels tebekennen...

groetjes diane

wie moest nog meer de 28 ste ongesteld worden en wat is het resultaat , ben heel benieuwd

groetjes diane

He Diana,

Inderdaad spannend! Hoeveel dagen was je de vorige keren over tijd?
Mijn NOD was de 26e en nog niks te bekennen, dus nu zeven dagen over tijd. Ik heb de zaterdag voor m’n NOD getest (kon natuurlijk niet wachten)… negatief, toen afgelopen donderdag (4 dagen over tijd) weer negatief, dus nu wacht ik maar tot ik tien dagen over tijd ben of zo. Ik heb af en toe wat steekjes, vooral van onderen zeg maar. Verder een soort ‘zeurend’ gevoel onder in mijn buik. Maar heel weinig last van mijn borsten, wel meer afscheiding, net als jij.
Voelt het bij jou ook anders dan anders? Of kun je dat niet goed zeggen?
Succes in ieder geval! Ik duim voor je dat deze keer de test wel echt positief is en dat de rode duivels weg blijven!

Roosjes

hoi,

gewoon morgen een test doen hoor!
vroeger ging het een stuk gemakkelijker, je ging naar de ha en die bevoelde je en kon gelijk zeggen dat je baarmoeder aan het groeien was.
van die testen worden wij veel te nerveus.
ik ga hem morgen ook doen, ben nu 3 dagen overtijd.
ik ben zo ontzettend moe, heb hele lage onderrugpijn, eet weinig, veel dorst, misselijk en ook duizelig.En dan nog reuze vergeetachtig...oef..
ik heb me ingehouden met het kopen van een test maar ga het morgen toch maar doen.
ook ik heb al een paar testen gedaan zonder resultuut, maar stel als je zwanger bent ben je die kosten ook weer snel vergeten toch?
succes en ik duim voor je!
gr.

Terug
Bovenaan