4 dagen overtijd maar test negatief

Hi,

Ik ben nu 4 dagen overtijd maar test al 2x negatief. Paar dagen geleden met een vroegtest en vanochtend net een normale test. Ik voel me wel een beetje moe, opgezet en ga wat vaker naar de wc dan normaal.

Ik heb ongeveer een week geleden wel een paar steekjes in mijn buik gevoeld links.

De dokter vandaag gebeld maar het is te vroeg voor een bloedtest.

Weet iemand raad?
 
Ik ga morgen weer testen. Ik heb ook helemaal geen gevoel dat het komt.. meestal voel ik het 2 dagen van te voren.



Dankjewel!
 
Ik testte vanochtend ook weer negatief.. nu 7 dagen overtijd.

Helemaal geen gevoel dat het gaat komen..

Gisteren wel wat (sorry) witte afscheiding gehad. Het voelt dan alsof je ongesteld wordt maar uiteindelijk is het afscheiding.
 
Hallo,



ik heb vorig week 4 dagen voor mijn nod een test gedaan die was negatief, nu ben ik 3 dagen overtijd en heb ik vanmorgen weer test gedaan ook negatief.

Ik voel mij wel erg opgeblazen en moe.

nu ben in half jaar geleden gestopt met de pil en was mijn cyclus erg onregelmatig, tot een maand geleden toen was het goed en hebben we het gelijk geprobeerd...zou ik te vroeg testen?

 
Ik testte pas positief na 12 dagen overtijd te zijn :) ik ben wel bekend met een late eisprong dus had hier wel enigszins rekening mee gehouden.
 
Vandaag had ik lichte steekjes onderin mijn buik en heb nu beetje bloed verlies. Eerst was het echt bloed (paar druppels) en nu wat meer donker rood bruin.. kan het ook zijn dat innesteling later plaatsvindt? Ik moest 2 jan ongesteld wordeb maar dit voelt heel anders. Op een paar lichte steekjes na helemaal nergens last van qua pijn
 
<p style="text-align: left;">Ik had pas een positieve test na twee weken overtijd , dus ik zou pas over een week nog even testen .</p>
 
Terug
Bovenaan