4 dagen overtijd maar toch weer mislukt

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Even een update van mijn persoontje.
Voor mijn vakantie IUI nummer 3 gehad. Ik had er zowaar een keer een positief gevoel over. Normaal krijg ik een week voor mijn NOD zere borsten e.d. en deze keer bleef het allemaal weg. Heerlijk met vakantie geweest en ik zou op donderdag mijn NOD hebben. Om een lang verhaal kort te maken word ik op dinsdag ongesteld.....
Normaal ben ik er vrij nuchter onder, maar nu was ik echt verdrietig. Je begint toch al een beetje te fantaseren.....
Maar goed, vandaag gaan we het beruchtje rode potje maar weer ophalen en kijken we uit naar poging nummer 4.
Behalve Scorpy, heb ik alleen maar negatieve verhalen gelezen. Ik ga een zwangeren lijst maken onder de IUI lijst en deze moet echt langer worden hoor!
Succes allemaal weer.

Liefs Suusje

Hoi Suusje

Dat is balen zeg. Nog voor je nod al verrast met ongi. Grrrrrrr.
Ik hoop dat de zwangerlijst snel langer gaat worden, want ik lees ook alleen maar helaas en jammer verhalen. Moedertje natuur moet nu toch echt haar best eens gaan doen............

Liefs

Lydia

Hi Suusje,

Getverderrie het zijn idd alleen maar  slechte berichten, zou zo mooi zijn als we toch allemaal dat giga nieuws konden brengen. Ik hoop ook echt dat de zwangeren lijst snel gaat groeien, is niet leuk om daar alleen op te staan... ik wil dat graag met jullie allemaal delen.
Ook voor jou moet het toch een x gaan lukken. Geef de hoop en moed niet op he!!! Wie weet.. de volgende x... In elk geval heel veel succes en sterkte om er weer tegenaan te gaan.

Liefs Scorpy

He Suusje,

Klote!!!! Vooral dat je overtijd was..ben ik dus ook al twee keer geweest na IUI en dan krijg je toch een beetje hoop he...
Maar ik neem dan altijd maar aan dat mijn ei te laat is gesprongen..
Hoop dat je desondanks toch een fijne vakantie hebt gehad en met frisse moed weer verder kunt.

Zet hem op he meid!!

Liefs Esther

Wat balen Suus, schouders eronder en je bent gesteund door ons allemaal!

Liefs, Pleun

Terug
Bovenaan