4 dagen overtijd, neg. test

A

Anoniem

Guest
Vandaag 4 dagen overtijd, vanmorgen getest: heel erg negatief. Dus wat moet ik daar nu van denken? Nog geen tekenen van een naderende ongi en wel ontzettend moe. Elke dag rond 3 uur (nu dus), val ik bijna in slaap... Is niet echt een optie, heb ook twee dochters die om aandacht vragen;) Dinsdag of woensdag maar weer testen. Wel gek hoor, heb altijd een cyclus van 28 dagen en nu ineens 4 dagen overtijd... Maar geen laat ei, die heb ik gevoeld op dag 14.

Hi enmy, wat spannend! Ik testte bij mn eerste twee zwangerschappen pas een week na nod positief (3 wkn na ei) dus er is nog hoop! Verder zijn de kruidvattesten niet betrouwbaar, deze kunnen ook op lh reageren namelijk...

Hey emmy,

De testen van kruidvat zijn idd heel gevoelig. Alleen als je voor je nod test (en dan met name bij een onregelmatige cyclus), zijn ze niet betrouwbaar. Ik heb zelf ondervonden dat deze ook op lh reageren. Als je dus te vroeg test en later een eisprong hebt dan je dacht, kunnen ze vals positief aangeven.
Maar als je negatief test, kun je ervan uitgaan dat je of niet zwanger bent, of niet genoeg hcg hebt aangemaakt.

Ik zou nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen.

Succes!

Liefs Daisy

Hoi Emmy,

Ik had het vorige maand ook. Altijd gewoon keurig klok gelijk kunnen zetten op mijn NOD en vorige maand een week overtijd. Na 3 neg. testen maar af gewacht en na een week dan toch de duivels.

Hoop dat het bij jou wel goed gaat!!

Liefs

en ja hoor, vanmorgen toch ongi. Ik voelde het ineens aan komen. Fijn dat ik nu duidelijkheid heb. Ik ging er al niet meer zo vanuit omdat ik zo lang overtijd negatiefhad getest. Op naar de volgende ronde, ben nog maar net bezig dus is niet zo erg.

Terug
Bovenaan