4 dagen overtijd, negatieve test

A

Anoniem

Guest
Ik word gek van het wachten!!

Ik ben in maart gestopt met de pil en had elke maand een cyclus van 33-35 dagen. BEst redelijk toch??
Nu is dit onze 1e maand voor het echie, en ben ik dus al   4 dagen overtijd, maar geen  negatieve test. Balen.

Ik had ongeveer 13 dagen na mijn "geplande" eisprong ineens veel slijm verlies. Achteraf denk ik dat dit dan de eisprong   is geweest. Hoop dat de zwemmertjes van mijn man lang hebben overleefd!
Dus alleen maar onzekerheid. Ik voel me verder niet zwanger, dus daar ga ik dan ook maar van uit. Hoop dat ik snel wat meer weet.

Groetjes,
HEartje

nou meis is klote voor je maar 4 dagen over tijd is niks hoor vergeleken bij 3 weken dus zal ff nog geen zorgen maken als ik jounwas is klote maar denk dat je er te veel mee bezig bent onbeust, sorry dat ik het zo zeg maar ik ben 8 maanden bezig en blijkt via de gynocoloog dat ik niet 12 keer perjaar een ei sprong heb maar minder dus ,

is klote voor je maar niet zo klote als ik maar hopen dat je wel zwanger bent misschien nog te lage hcg hormonen zal als ik jou was nog ff 1 week w8 kost je dan testen

greetz suzette

Heej Heartje,

hopen dat je niet ongesteld wordt en dat de volgende test positief is. Ik heb me bij mijn vorige zwabgerschappen ook helemaal niet zwanger gevoeld, dus ik denk dat dat niet zoveel wil zeggen....
Laat ff horen of het goed nieuws is of niet???

Groetjes,
Marieke

Hey meis,

Is altijd klote zulke dingen. Ik ben inmiddels alweer 15 rondes verder en heb ook hetzelfde als jou meegemaakt. Regelmatige ongi van 30-31 dg helaas had ik dit in  jan dus niet en was ik 7 dg overtijd maar ook negatief getest. Mijn huisarts zei dat dit zeker in het eerste jaar totaal niet abnormaal was en dat je lichaam zich aan het herstellen is. Dit kan tevens komen door veel spanningen ofzo..

Toch is het een vette teleurstelling als je dit hebt, gelukkig heb ik het hierna niet meer gehad en gewoon weer regelmatig ongi dus denk maar zo dat het allemaal normaal is en waarschijnlijk heeft dit te maken met ontpillen.

Nou meid kop op en gewoon weer aan de klus en blijft het nou echt lang weg gewoon ff de huisarts bellen hoor.

X Tamaar

Terug
Bovenaan