4 dagen overtijd.... negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Even een vraagje 20 mei was mijn nod en ik ben nog niet ongesteld ik heb de 20ste een test gedaan negatief en vanmorgen weer negatief.
Mijn buik is opgezet....
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik eerst gaan ontpillen 2 maanden nu niet hebben jullie hier ervaring mee??weten jullie hoelang het dan duurt voordat ik ongesteld ga worden.Wordt hier een beetje zenuwachtig van hihi

liefs Zonnetje4

hoi zonnetje

he weet dat je er gek van wordt maar nog geen paniek meid hihi!!!
zeker niet als dit je eerste maand is dan kan het goed zijn dat je NOD wat langer wegblijf sommige hebben wel een nod van 40 dagen (lang he) geen leuk bericht maar het is zo helaas bij mij was het zo had zelfs 2x NOD in 1 maand ook niet echt een plezier oom zwanger te worden maar goed suc6 verder en her komt goed
groetjes jen

Hey,

Beetje moeilijk om te zeggen.
Ik heb hetzelf ook een paar keer mee gemaakt aantal dagen overtijd en negatieve test maar na een aantal agen toch ongestelt geworden.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je nog niet genoeg hormonen in de lijf hebt en de test dus negatief aangeeft.

Heb je niet het gevoel dat je ongi moet worden?
Ik heb meestal een aantal dagen van de voren al krampen en last van mijn onderrug en daaraan merk ik meestal of ik ongi ga worden of niet.

Het vrouwlijk lichaam is een ingewikkeld iets.
Heb al een paar x gehad van nou is het raak maar nee hoor dus probeer er deze maand niet te veel mee bezig te zijn en moet zeggen lukt aardig.

Succes zal voor je duimen dat het weg blijft!!
Liefs Schuerke

hoi,

balen he die onzekerheid!!
ik ben ook gestopt met de pil na 8 jaar,en we zijn er ook meteen voor gegaan,dus niet ontpilt.en ben nog steeds niet ongesteld..zit aankomende vrijdag op een cyclus van 8 weken..als je dat nog cyclus kunt noemen.heb al 2 testen gedaan en negatief.
wil je niet onzeker maken maar je laten weten dat er meerdere meiden onzeker zijn...
ik ga trouwens wel morgen de dokter bellen,word er nu beetje gek van..

groetjes zonnetje

hallo,

dit is mij heel bekend, zijn al bijna 10 maanden bezig en ontpillen bestaat niet zeggen ze, nou daar ben ik het niet mee eens hahahaha...krijg nu pas na maanden een normale cyclus, heb cyclussen gehad van 24, 14, 70 dagen etc etc...ik deed ook iedere keer testen, maar op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee. ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis terrecht gekomen, en heb wat onderzoeken gehad, gelukkig alles ok...nu weer uit het ziekenhuis omdat we het nu zelf moeten doen, mijn cyclus begint dus nu pas normaal te worden en ik denk zelfs een eisprong te hebben....dus ja het is bij iedereen verschillend..advies trek op tijd aan de bel als je een hele lange tijd rare cyclussen hebt..wij zijn daardoor eerder doorverwezen...binnen het jaar..

succes iedereen

Terug
Bovenaan