4 dagen overtijd, negatieve test

hoi damens

ik zal me even voorstellen. ik ben kim en 29 jaar. ik zit nu in ronde 13 en heb al onderzoeken gehad bij de gyn. alles is gelukkig goed. deze maand heb ik niks berekend en ik had geen idee van mijn vruchtbare dagen. vrij 27 febr had ik sávonds wat licht bloed verlies. nog nooit gehad. ik ging op predictor.nl mijn bio klok berekenen en wat bleek dat was mijn innstelingsdag. nu ben ik 4 dagen overtijd en heb een zwaar gevoel in mijn buik en ben een beetje moe, verder geen tekenen van een eventuele ongi. ik denk dus echt dat ht nu raak is alleen heb ik nog geen positieve test gehad.
wie herkent dit en heeft pas na een tijdje positief getest. hoe lang kan het duren?

alvast bedankt kim

Hoi Kim,

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap 5 dagen over tijd getest en deze was negatief. Ik wist haast zeker dat ik zwanger was, maar toen de test negatief was, heb ik het zo gelaten.

Tot ik me steeds slechter ging voelen e.d. en heb ik al met al 4 weken later nog een test gedaan. Hartstikke positief!

Bij deze zwangerschap was het op de eerste dag van mijn NOD al positief.

Groetjes, Marisa

Ik voelde me al zwanger voor NOD, allemaal kwaaltjes, maar toch werd de test pas positief toen ik 10 dagen overtijd was. Het kan dus soms even duren voordat je genoeg HCG maakt.
Een vriendin van me heeft zelfs 14 dagen moeten wachten...

In mijn geval was er een reden voor, ik bleek namelijk een week minder lang zwanger te zijn (opeens een late eisprong) dan ik dacht en dus, achteraf gezien, was de bevruchting pas 6 dagen geleden toen ik begon met testen (en ja, dan testen de meeste vrouwen nog negatief...).

Heel veel succes, ik hoop dat het idd raak is!

Groetjes, Karin

he damens

ja ik denk zelf ook dat ik even geduld moet hebben. voel me verder prima alleen moe maar ja dat kan van alles zijn. nog geen ongi achtige verschijnselen te bekenen maar het is toch fijn om even te horen dat het dus mogelijk is dat het langer kan duren voordat je positieve test in handen hebt.
ik hoop het zo want ik ben het wachten erg zat en een kindje is meer dan welkom.

bedankt voor jullie reactie liefs kim

Ik heb bij mijn eerste na 3 weken overtijd pas positief getest (7 weken zwanger zeg maar) en bij de tweede pas na 4 weken overtijd. De testen die ik voor die tijd deed waren steeds negatief terwijl ik toch overduidelijk zwanger was.
Bij de derde kwam ik er pas bij 15 weken zwangerschap achter dat het raak was, eerder had ik nog niet getest omdat ik dacht dat ik gewoon menstrueerde. Nou ja, dat was ook wel zo, maar toch was ik zwanger. En nu ben ik zwanger van de vierde en deze keer heb ik weer  pas laat getest. Vroege testen leveren bij mij gewoon niks op maar alle zwangerschappen zijn verder wel prima verlopen hoor!

Ik hoop voor je dat het deze keer raak is en je echt zwanger bent!!

hoi esme

jeetje dat kan dus ook? heb je elke keer gewoon afgewacht of ben je toch naar de dokter gegaan om het te laten testen. ik vraag mezelf dat dus af. hoe lang ik moet wachten, stel dat mijn menstruatie niet doorzet.

liefs kim

Terug
Bovenaan