4 dagen overtijd.... negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Mijn vriend en ik zijn bezig voor een tweede,ik ben vorige maand gestopt met de pil  en had zoiets van we zien wel hoe snel het allemaal gaat.
Bij Nynke mijn eerste kindje ben ik 2 maanden pil vrij geweest,nu niet nou ben ik 4 dagen overtijd en heb echt een opgezette buik.
Hebben jullie hier ervaring mee zijn sommige van jullie ook gestopt met de pil en daarna meteen gaan proberen???
En hoelang kan het dan duren voordat ik ongi wordt???
Moet ik de huisarts bellen als ik een week overtijd ben????
Liefs Zonnetje

Hoi Zonnetje,

Soms als je met de pil stopt dan kan het langer duren voordat je ongi wordt tenminste dat was een keer bij mij gebeurt ik was zelfs naar de ziekenhuis geweest voor echo maar niks te zien blijkt dat mijn cyclus was van slag.

Succes en ik hoop dat je toch zwanger bent!

Groetjes,

Vanesca

hyhey

het kan idd zijn dat je lichaam een beetje van slag is, omdat je gestopt bent met de pil
maar t kan ook heel goed zijn dat je zwanger bent hoor!
zou idd naar de huisarts gaan, als je een week over tijd bent,
dan weet je meer he (je kan ook over een aantal dagen zelf eerst nog een test doen,
is goedkoper dan bij de dokter ivm je eigen risico :D )

nou meid zl voor je duimen !!
laat t wel weten he :D

liefs, do

p.s. ik was gestopt met de pil, en nog geen 2 weken later was ik zwanger van nathalia, dus t is heel goed mogenlijk hoor!

hey hey meiden,

Tja geen idee hoor ik hoop het Dotjuh dat ik ook in 1x zwanger ben ik vind het spannend maar aan de andere kant heb ik echt het gevoel dat het niet zo is....omdat ik al 2x negatief getest heb.
Mijn buik is alleen zo opgezet dan lijkt het net of ik zwanger ben dus ik ben wel een beetje bang voor de teleurstelling als het niet zo is.
Ik was vandaag even naar het huisartsenpost gelopen moest mijn adres nog laten wijzigen ik heb het meteen even nagevraagd of ik een bloedtest kan laten doen deze week.
Maar dat doen ze niet zo snel ik moet minstens een maand wachten.......
Maar nu twijfel ik want ik ben zo bang als ik weer ga testen dat het weer negatief is...

Liefs Zonnetje

heej meis

pff vermoeiend he die testen

nou ik geef je een beetje hoop hoor:p:p

zowel deze zwangerschap als bij caithlyn was ik meteen de 1e ronde van pilstop zwanger:):)
tijdens deze zwangerschap teste ik ook bijna 2weken negatief werd er gek van en ze zeiden dat ik niet zo gek moest doen want was toch niet zwanger maar op de een of andere manier voelde ik het gewoon net als bij caithlyn...
en ja hoor 5dec kreeg ik eindelijk een beeb te zien op de echo na 2weken lang echo,s te krijgen hahaha
tbleek gewoon ik moest de 27e okt ongi worden en ben de 30e zwanger geraakt volgens de gyn en vk (al twijfel ik daar nu aan omdat de beeb 2weken voor loopt) haha

dus wens je nog veel succes en anders bij de volgende ronde

liefs mama van caithlyn en wondertje nummer 2

Hoi Zonnetje,

Ik was ook telkens meteen zwanger, ondanks jaren lang pil gebruik, maar het kan idd ook zijn dat je menstruatie zich nog moet regelen!
Je kunt natuurlijk over een paar dagen nog en test doen!

Veel succes en als het niet raak is hoop ik dat het jullie snel alsnog gegunt is!

Gr MJ

Hoi hoi, vervelend zeg...
Toen ik (9 jaar terug) stopte met de pil werd ik 6 maanden niet ongi.Toen ik het werd...vreselijk heftig, kan het me nog helder herinneren, juni 2000.
Enfn, naar huisarts doorverwezen, die heeft me 2 maanden laten temperaturen, maar nog steeds geen eisprong te zien.Toen naar gyn doorverwezen, kreeg een eisprongopwekkend medicijn.(Clomid)En na 3 maanden was ik zwanger.
Mijn gyn raadde me wel aan om pas weer aan de pil te gaan als ons gezin compleet zou zijn...De pil had dus voor mij flink veel tijd nodig om 'uit te werken'.Gevolg, toen wij aan een 2e toe waren was ik in 1 keer zwanger, bij de 3e en nu bij de 4e wederom, incl. tussenligginede miskramen ben ik 7 keer keer zwanger geweest waarvan 6 keer in 1 maand raak.Had alleen wat 'opstartproblemen' toen ik stopte met de pil...

Wat ik zeggen wil, misschien kan het bij jou ook even duren totdat de pil is uitgewerkt en je lichaam haar eigen ritme van cyclus heeft opgepakt...Hoeft niks te zeggen of het lang gaat duren eer je zwanger bent lijkt mij, ik hoop natuurlijk dat je NU zwanger bent, maar mocht dat niet zo zijn zou ik gewoon een paar maandjes geduld hebben totdat je lichaam haar ritme weer heeft opgepakt.Komt vast goed!!
Succes!!!!
Groetjes Roos.

En, weet je al wat meer? Bij mij duurde mijn ongesteldheid een heel stuk langer toen ik net stopte met de pil..... 2 weken overtijd ofzo, mijn lichaam moest even wennen zonder die hormonen. Daarna wel gewoon redelijk regelmatig!

Terug
Bovenaan