4 dagen overtijd... niet meer

A

Anoniem

Guest
Pfff... toch mijn regels gekregen. Zou wel een wonder geweest zijn vanaf ronde 1! We zien wel weer verder. Wat kan je lichaam je toch aan het lijntje houden hè! En hoe psychologisch sommige klachten kunnen zijn... Heel gek. Volgende keer PROBEER ik het een beetje nuchtiger te bekijken. Als dat geen goed voornemen is! En iedereen met het nieuwe jaar maar wensen: "En, een broertje of zusje erbij?" Tja, we zien wel he.

Wat balen zeg, toch ongesteld, Ik ben nu ook bezig, ronde 1. Eind 2004 met de pil gestopt en ik heb nu last van vanalles, waarschijnlijk door de pil, maar ja als je eenmaal zwanger worden in je hoofd hebt denk je dat elk pijntje wel een teken zou kunnen zijn!

succes!

Vervelend zeg. Ik denk dat ik nu ongeveer in dezelfde situatie zit: moet morgen ongesteld worden maar voel weer vanalles. Lichte buikpijn, gevoelige borsten enz., alleen jammer dat ik dat ook altijd voor mijn regels heb. Ik verwacht er dan ook maar niet te veel van, waarscchijnlijk kan ik over enkele dagen met je mee aan ronde 2 beginnen...

nou dan mag je zeker de volgende ronde nuchterder eronder zijn!!!want je zit pas in ronde 1 kan je nagaan als je in ronde 8 of zo zit.

Ja, dat zeg ik toch zelf! Ik weet trouwens wel wat het is als het "langer" duurt want bij ons zoontje heeft het meer dan een jaar geduurd dus 't is niet dat ik naïef ben ofzo!!!

Terug
Bovenaan