4 dagen overtijd, nog geen positieve test

<p>Hoi meiden,</p><p> </p><p>Ik wordt gek van de twijfel.. Mijn man en ik proberen al voor de 9e de ronde na een miskraam helaas.</p><p>Nu was ik er deze maand helemaal niet mee bezig en de andere maanden echt met ov. Testen en dergelijke.. deze maand was ik er even flauw van, en echt even lekker nergens aan gedacht. </p><p>Toen ik opeens, op nod niet ongesteld werd..! Wel eens vaker een dag te laat dus oke.. weer verder. In heb trouwens wel buikkrampen gehad, alsof ik ongesteld zou moeten worden. Maar kwam niks door. Getest, negatief. .. een dag later weer niet ongesteld! Toen gestest.. heel licht positief! Maar echt een roze streepje... Toen weer getest dag erna met de verwachting nu zal het dan toch eindelijk een rozere steep moeten worden.. want al een paar dagen niet o, na nod.. maar test.. negatief.</p><p>Vandaag is het de 4e dag. En de test is weer negatief.. pff..</p><p>Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dezelfde klachten gehad ook krampen maar geen ongesteldheid, maar toen pas 6 dagen na nod getest (niet eerder getest) en positief..</p><p>en ben nu moe, voel af en toe een luchtbel onderin mn buik, en krampjes kortom wel wat klachten dus.. maargoed ik wil mezelf niet voor de gek houden. </p><p>Nu dus dag 4 en negatief.. maar heb geen vergelijk met de vorige keer..</p><p> </p><p>Wie heeft dit ook gehad? Kan het een late eisprong zijn?</p><p> </p><p>Groetjes </p>
 
Ps. Verder ben ik nooit zolang niet ongesteld! Normaal echt altijd stipt op tijd of 1a 2 dagen later..
 
Wie herkent dit verhaal en was toch zwanger?
Is er iets waaraan je het dan toch kan weten??
 
Jaa precies.. ohh? balen..! Ik snap het.. oh dat is al best een poosje inderdaad.. zijn jullie al eerder zwanger geweest of wordt dit de eerste keer?
Nou ik hoop het voor je! (En voor ons allebei natuurlijk). Nee nou klachten hoeft ook niet perse ook. Dus ja weet je weer niks! Ok, ja ik test morgen ook en ik stop er zondag mee, als het dan nog negatief is (denk ik). 
 
Dit is mijn tweede zwangerschap poging. Ik heb al een dochter van 2 jaar. Is goed ik test morgen ochtend ook voor het laatst. We houden even contact dan. Succes!!!!
 
Terug
Bovenaan