4 dagen overtijd, nu toch ongesteld

pff word er niet goed van, ik dacht eindelijk het is zover. Ik ben zwanger, mijn cyclus was eerst 28 dagen precies, de laatste keer 32 en nu ineens bijna 4 dagen later??? Of kan het toch zijn dat ik zwanger ben, ik voel me wel anders, (ook ongesteld) maarja dat wil natuurlijk niet altijd wat zeggen. Wie kan mij helpen?

Hoi Jess,

Het kan natuurlik altijd zijn dat je wel zwanger bent en toch wat bloed verliest maar ga er maar vanuit dat je ongesteld bent geworden. Tis niet leuk natuurlijk en je wil het niet horen maar er zijn maar weinig vrouwen die elke maand een vaste cyclus hebben. Het kan gewoon dat de ene keer het wat langer of korter is. Dat is bij mij niet anders. Dat kan allerlei factoren hebben. Je leest het vaak op het forum, vrouwen die altijd een vaste cyclus hebben, dan een paar dagen overtijd zijn en denken dat ze zwanger zijn en uiteindelijk toch ongesteld worden....je anders voelen heb ik in het begin ook vaak gehad omdat ongesteld zijn bij anticonceptie anders aanvoelde dan zonder. Kop op meis, je zal zien dat je cyclus de volgende ronde gewoon weer keurig is ( of niet en je zwanger bent!)

Succes!
Groetjes Joy

hey

Bedankt voor je reactie, ik denk ook wel gewoon dat ik ongesteld ben, althans zo voelt het wel gewoon. Ik ga er vanuit dat het volgende maand weer een beetje een normale cyclus is en dat het niet zoals nu in spanning moest zitten.

We zien het wel weer......

Groetjes jessica

Hoi Jessica.
Ik ben gelukkig 1 van die weinige vrouwen die altijd bloedverlies heeft tijdens de zw.schappen. Ik dacht 2 weken terug ook dat ik ongesteld was geworden. Het bloedverlies bleef echter dit keer beperkt tot bruin bloedverlies en ook nog eens maar een kwart van wat ik anders heb.
Toen ik thuis kwam van vakantie een test gedaan omdat ik het niet vertrouwde en jawel hoor, nu ben ik 6 weken zwanger. Dit is mijn vijfde zw.schap, waarbij ik 2 dochter heb gekregen en 2 miskramen. En elke keer heb ik bloedverlies gehad. Dit maakt me uiteraard onzeker, maar kennelijk hoort dit bij mij. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en anders volgende maand misschien raak (zonder bloedverlies).
Succes.

Hoi

Oke, mijn bloedverlies is wel gewoon zoals altijd tijdens mijn ongesteldheid (wel wat bruinig).
Maar als ik het na volgendeweek, toch niet helemaal vertrouw kan een testje nooit geen kwaad.

Bedankt voor je reactie,
Groetjes Jess

Terug
Bovenaan