4 dagen overtijd, testen tot nu toe negatief.

<p>Goedemorgen,</p><p>Mijn gemiddelde cyclus is +/- 31 dagen. Nu had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niks te bekennen. Zondag en maandag een test gedaan beide waren negatief. Wel last van pijnlijke borsten en wat buikpijnen. Last van mijn borsten heb ik normaliter na ovulatie en na een paar dagen ongesteldheid neemt het af. Ik heb nu bedacht om zaterdag nog een keer te testen. Zijn jullie wel eens veel later ongesteld geworden of zelfs een cyclus overgeslagen? Of testen jullie later alsnog positief?</p><p>Die onzekerheid is zo irritant. Zou natuurlijk graag of een positieve test krijgen of nu mijn ongesteldheid...</p><p>Bedankt voor het meelezen!</p>

Goedemorgen!
op de dag van mijn verwachte menstruatie getest, negatief. Drie dagen erna, weer negatief.. een week daarna weer getest en een dikke positieve test.
in de periode dat ik negatief testte had ik wel verschillende kwaaltjes, misselijkheid, futloos en hoofdpijn.. 
zolang je niet ongesteld bent geworden is het dus mogelijk dat je nog positief test.
misschien maak je weinig hormonen aan of ben je een late eisprong gehad.

grt sirin 

Hier nog één,  ben nog niet zolang gestopt met de pil maar volgens 'schema ben ik al zeker 5 dagen over tijd. Sinds zondag enorm duizelig en met vlagen misselijk, dacht eerst door de warmte i.c.m. veel doen.. Toch test gedaan (sensitest) en test nog negatief.

Ik ben nu ong 17 dagen over tijd en enkele licht positieve testen (maar echt heel licht streepje). Bloedtest huisarts gaf aan negatief. Hoop zelf natuurlijk nog steeds op een positieve test, maar heb het nu maar even met rust gelaten (was echt elke dag aan het testen).

Gebruiker: ben je nu toch al ongesteld geworden of zwanger? 
Nancyy: kut he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Heb je niet toch een kleine bloeding ofzo gehad wat niet leek op menstruatie? Wellicht heb je nu snel al weer een eisprong, kan ook als je een cyclus overslaat soort dat je die nu wel weer hebt. Ik duim voor je dat je snel zekerheid hebt.

Nancyy; snap goed dat je nog hoopt op weer een positieve test.  Lastig is dat loslaten je. Ik dacht van tevoren ook 'we zien wel' maar nu je dan zoveel dagen overtijd bent blijft het toch spoken. duimen!

@gebruiker jammer dat je weer een ronde moet wachten maar iig wel zekerheid. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

[quote quote=10217785]Gebruiker: ben je nu toch al ongesteld geworden of zwanger? Nancyy: kut he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Heb je niet toch een kleine bloeding ofzo gehad wat niet leek op menstruatie? Wellicht heb je nu snel al weer een eisprong, kan ook als je een cyclus overslaat soort dat je die nu wel weer hebt. Ik duim voor je dat je snel zekerheid hebt.[/quote]
Ja heel irritant, wil gewoon weten wat het nu is haha. Nee echt 0 bloeding gehad. Heb ook bij die cyclus wel mijn ovulatie gevoeld (soort krampen en heb altijd steken in mijn linkerborst).

Terug
Bovenaan