4 dagen overtijd, wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
<p>hoi allemaal,</p><p>wij zijn 5 maanden bezig inmiddels. Laaste menstruatie begon op 26/2 en nu nog niets afgezien van wat heel licht roze op het papiertje drie dagen geleden. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik ben zo bang dat ieder moment die menstuatie toch nog komt...zal ik nu al testen of toch nog even wachten??</p>

Ik zou gaan testen. Als je al 4 dagen overtijd bent wil je wel weten waar je aan toe bent toch? :). Succes meid! 

Dat je het volhoudt om niet te testen haha! Als je 4 dagen overtijd bent zeker even testen. Dan hoef je geen ochtendurine meer te gebruiken. Succes!

Ik was ook 4 dagen over tijd. Ik had geen bloedverlies maar wel al een week menstruatie achtige krampjes waardoor ik het testen dus ook bleef uitstellen. Ik bleek dus gewoon hartstikke Zwanger. Dus ik zou ook testen als ik jou was! 

4 dagen over tijd? Testen!!! Als je cyclus altijd regelmatig is, weet je eigenlijk al zeker dat je zwanger bent... :D

4 dagen over tijd? Testen!!! Als je cyclus altijd regelmatig is, weet je eigenlijk al zeker dat je zwanger bent... :D

Terug
Bovenaan