4 dagen overtijd

hallo dames,

Ik ben nu vier dagen over tijd. heb wel een week geleden 3 dagen donkerbruine afscheiding gehad(weinig).Ik voel me al twee weken misselijk en vermoeid. Heb een test gedaan 1 dag nadat ik ongi had moeten worden(was negatief). Heb nu sinds vandaag lichtgele afscheiding.Zal ik dan toch zwanger zijn? please geef me raad???? Oh ja ben in januari 2004 gestopt met de pil.

Hallo Anoniem,
Ik heb zelf nog geen ervaring met het "overtijd"zijn. Maar lees hier wel eens vaker dat meiden een test doen die eerst negatief is. Wanneer ze dan een week later nog eens testen blijkt het positief te zijn.Dus als je het over een paar dagen nog niet bent, zou ik nog eens gaan testen als ik jou was.Maar toch moet je er ook rekening mee houden dat je cyclus nog niet regelmatig is (omdat je nog maar zo kort met de pil bent gestopt) en dat je toch snel ongie gaat worden. Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent! Laat het dan wel even horen?!

Groetjes Anita

hoi,

ik ben er sinds woensdag achter dat ik zwanger ben (jippie) en ik wil wel even reageren.

je bent overtijd, je bent erg moe, je voelt je misselijk. dat zijn toch wel wat voortekens. misschien moet je toch nog eens testen, misschien nog even een paar dagen wachten. Je leest vaak dat het zwangerschapshormoon niet bij alle vrouwen erg veel aanwezig is in het begin.

ik wens je veel succes, ik hoop dat het gelukt is!!!

Terug
Bovenaan