4 dagen overtijd

hai , dames

ik heb het eens goed uitgerekend en ik ben nu 4 dagen overtijd .ik heb helemaal geen zwangerschapskwaaltjes denk ik .een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik maar durf niet meer te testen want de eerste was negatief . ik had in de middag getest en had door de zenuwen op het doosje niet goed geken . ik moet het 20 sec. in mijn urine houden maar ik deed er 5 sec.over. best wel stom . Maar ja heeft er iemand nog een beetje hoop voor mij .en ik ben ook nooit meer dan 1 dag overtijd geweest ik hoop niet dat dit de eerste keer is .en antwoord op de vraag van de meiden . ik ben 7 maanden bezig .alvast bedakt .

LIEFS MC
 
hoi mc,de enige manier om erachter te komen of je wel of niet zwanger bent is nog een test doen maar dan eerst goed lezen hoor.begrijp best dat je het spannend vind maar nou weet je nog steeds niet of je wel of niet zwanger bent..dat is toch ook niks.je hoeft helemaal geen zwangersschapskwaaltjes te hebben als je zwanger bent dus de enige manier is testen.ga ervoor en succes hoop voor je dat je een pos test krijgt.ik lees vaak mee op jullie forum maar ben al bijna 16 weken zwanger dus meestal reageer ik met anoniem omdat ik niet weet of jullie het vervelend vinden maar ik heb zelf met mijn eerste twee kids nogal moeite gehad met zwanger worden vandaar mijn belangstelling voor jullie.groetjes dec moed gea.
 
Ik zou inderdaad nog een keer op je gemak een test gaan doen. En zolang je niet ongi bent is er nog hoop.

Dec Moed gea.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. en geniet er van

Veel liefs
Brenda
 
Hoi mc.

DOE DIE TEST, ik ben zo nieuwsgierig. Er zijn inderdaad vrouwen die helemaal geen zwangerschapskwaaltjes hebben, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, doe gewoon op je gemak die test en blijf hopen.

grtjs,

bea
 
Terug
Bovenaan