<p>Hallo allemaal, </p><p> </p><p>Mijn NOD was afgelopen zaterdag 14 september maar er was geen menstruatie te bekennen. Aangezien wij op vakantie gingen en mijn vorige menstruatie kom 3 dagen later begon, besloten om zowel tampons en zwangerschapstesten mee te nemen op vakantie. Zondag had ik 1 druppeltje bruin, (oud bloed) en ik dacht oké nu komt het maar daarna niks te bekennen. Wel allemaal het gevoel alsof ik ongesteld was in m'n onderbuik, gevoelige tempels en borsten en af en toe last van Stemmingswisselingen. Ook kan ik om alles huilen. Gister veranderde mijn afscheiding in heel lichtrroze dus voor de zekerheid maar een tampon in. 1 druppel en dat was het voor de hele dag. Vandaag 18 september dus maar een test gedaan, maar negatief. Ik snap er helemaal niks van? Iemand ervaring hiermee of? Wat zal ik doen? Kan ik wel zwanger zijn of niet? Vertrekken maandag middag pas weer richting Nederland en ik heb ook geen testen meer bij.</p><p>Alvast bedankt in ieder geval. </p><p>Xx</p>