<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>Momenteel zit ik in een fertiliteits traject met letrozol 7,5mg. In november zwanger geweest tot 9 weken. Bij alle rondes met letrozol had ik een cyclus van precies 30dagen. Ovulatie op dag tussen 15-17, dag 25 begon ik met wat bruine afscheiding en dan wist ik dat mijn menstruatie er aan kwam. Dit heb ik namelijk al vanaf het moment dat ik menstrueer.De keer dat ik zwanger was vloeide ik niet bruin en daardoor wist ik ook meteen dat het raak was. </p><p> </p><p>Deze maand ovulatie op dag 17, en 4 dagen later begon ik al met klein beetje bruine afscheiding. Dit is tot op heden nog steeds zo en geen en tekenen van menstruatie(rood bloedverlies, krampen). Test is negatief. Helaas kan ik nu niet naar het ziekenhuis voor een echo controle dus hoop hier ergens wat tips of informatie te vinden. Herkent iemand zich hierin, dat ineens de cyclus langer wordt met letrozol of dat er al twee weken bruine afscheiding is maar geen menstruatie en de test is negatief?</p><p> </p>