4 dagen overtijd

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Heej dames goeie namiddag ?,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb een vraagje voor jullie,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">In februari kwamen wij er achter dat wij 4 weken zwanger waren wij super blij, maar dat draaide al snel om week er na kreeg ik een miskraam nu was ik netjes op tijd ongesteld in  maart .</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Nu deze maand zou ik de 20 ste ongesteld moeten worden maar dit ben ik nog steeds niet .</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb wel last van lichte krampjes in onderbuik,misselijk in vlagen ,hoofdpijn ,opgezette buik en af & toe last vn mijn onderrug .</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Gistere kreeg ik ook last in mijn boven benen & steekjes binnen in mn schaamstreek heb er minder last van vandaag.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik heb een test gedaan voor mijn nod & 3 dagen erna maar test was telkens negatief .</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik hou het ni bij wanneer ik een eisprong zou hebben.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Iemand raad voor mij?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Kword er wat zot van ?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Grtjss ❤❤</p>

Ik heb precies hetzelfde. 5 weken na miskraam ongesteld. Nu voor de tweede mensturatie 2 dagen over tijd en een negatieve test. Heel frustrerend! 

Is echt lastig he kben ondertussen 6 dagen overtijd ga straks testje doen en als het negatief is dan ga ik volgende week langs de dokter  kwordt er echt zot ?

Het kan wel zijn dat je cyclus nog even van slag is. Maar ik snap helemaal hoe je je voelt! Hopelijk is je test positief of komt je menstruatie snel!

Heejkes,
Ooh jammer ? ik had het jou zo gegunt? dikke knuffel niet opgeven op naar de volgende ronde ?
Ik heb vandaag getest 9 dagen na nod met clearblue digital die gaf direct aan zwanger 1-2 weken .
Terwijl de andere testen 2 voor 5€ van de kruitvat knal wit bleven 7 dagen na nod ?
Wij zijn voorzichtig blij want ben enorm bang om weer een miskraam te krijgen ?

Xx❤

Wat fijn! Gefeliciteerd! Ik kan me zo voorstellen komende weken worden spannend. Heel veel geluk gewenst!
Wij hadden het deze maand nog niet echt geprobeerd. Dus ik was meer bezorgd dat mn cyclus goed zou zijn na de miskraam. Deze ronde gaan we er weer voor.

Terug
Bovenaan