4 dagen overtijd

LadyMaria

New member
Dag allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben op dit moment 4 dagen overtijd, wat voor mij vrij bijzonder is.

Ik ben 11 augustus voor het laatst ongesteld geworden en een duur van 4 dagen. Ik heb een cycles van 32/33 dagen.

<span style="line-height: 1.5;">Ik ben sinds juli 2015 van de nuvaring af ivm rare buikklachten. Ik heb een kijkoperatie gehad voor endometriose wat gelukkig niet van toepassing is. </span>

Andere afwijkingen zijn ook uitgesloten. Alles zag er perfect uit volgens de gynaecoloog.

Sinds 3 maanden is de kinderwens echt begonnen. Mijn cyclus is altijd hetzelfde. Ik kan er al mij hele leven de klok op gelijk zetten. Aantal dagen vooraf beginnen er al een aantal klachten zodat ik weet dat het eraan komt. Ik ben dan altijd doodziek van de buikpijn.
<p style="text-align: right;">Rond de ovulatie geklust en als ik het goed voelde op de dag van ook.</p>
Zoals in het begin vermeld ben ik nu dus 4 dagen overtijd.

Ik heb nu verschillende testen gedaan maar allemaal negatief. (Sensitest, testjezelf.nu, clearblue)

Ik heb veel hoofdpijn, misselijk, rare buik (niet zoals bij ongesteldheid). Ik heb het idee dat mijn borsten gegroeid zijn en ze zijn wat gevoelig.

Wat denken jullie? Wanneer kan ik de huisarts bellen? Advies voor andere test?
 
Nu 6 dagen na NOD. nog steeds geen krampjes of wat dan ook aanwezig. Ben wel gigantisch moe. Vanochtend weer een negatieve test.s

Iemand hier ervaring mee? Ben ik alsnog te vroeg aan het testen? Of houd mijn lichaam me voor de gek?
 
Hoi Meiden.

Ik heb gisteren voor het eerst positief getest toen was ik 10 dagen overtijd. Dus alles kan nog. Ik heb zelfs twee testen gedaan bij de dokter negatief. Mijn dokter raad aan om om de dag te testen. Het kan zijn dat je eisprong later is, dus de innesteling ook later is. Hopelijk hebben jullie hier iets aan.



xx
 
Ik was ook 4 dagen over tijd, maar binnen 1 minuut positief met de kruidvat (5euro) test. Maar ligt aan de hoeveelheid hormoon wat je hebt...
 
Kleine update: Vandaag 7 dagen na NOD.

Vanochtend buikkrampjes, ik heb het idee dat het er nu toch aan gaat komen. Er is nog niets te zien. Afwachten maar
 
Hallo,

Ik had ook een vraag ben nu een maand gestopt met de pil en was na de pil ong geworden 25 aug tot 31 aug en wacht nu op me normale menstru en dat moest vandaag komen.

Wannner ben je nou overtijd na je gewone menstru of eerder heb al twee keer onveilig gemeenschap gehad en heb al twee kids. @ wandana.
 
Je bent overtijd 1 dag na je NOD. Bij een cycles van 28 dagen, op dag 29 ben je 1 dag overtijd.

Waarschijnlijk weet je nog niet hoelang je normale cycles is?
 
Terug
Bovenaan