4 dagen voor je NOD al mogelijk te testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben nieuw op de site. Mijn man en ik zijn nog maar kort geleden begonnen om te proberen zwanger te worden. Na wat gesurf op internet kwam ik op een website waar ze zwangerschapstesten verkopen. Die zijn van het merk: Mat Care.
Volgens deze site is het met deze testen mogelijk om al vanaf 4 dagen!! voor je NOD te testen!! Heeft iemand hier ervaring mee? Is het een goed verkooppraatje van ze of zou het werkelijk kunnen?? (ik hoop het niet, want dan ben ik helaas niet zwanger nu.....)
Ik denk dat a.s. zaterdag (28e) mijn NOD is. Voor mij moeilijk te schatten, want ik heb een zeer onregelmatige cyclus. (22, 25 28, 23, 25 dagen)

Hoi,

Ik weet dat die dagen voorbij kruipen maar als ik jou was zou ik pas gaan testen op je NOD. Als je nu al gaat testen is de kans groot dat die negatief aangeeft omdat het nog wel erg vroeg is. Ik heb trouwens geen ervaring met de testen van Matcare. Ik moet nog zeker een week wachten voordat ik een test kan doen. Ik heb volgende week donderdag mijn NOD. Als ikhet na het weekend nog het niet geworden ben ga ik een test doen.

Succes met afwachten...........

Ga je dan na dit weekend al testen of bedoelde je het weekend daarop? Welke testen gebruik jij? De dagen kruipen inderdaad echt voorbij. Zodra ik 's-morgens wakker word denk ik: nog ..... dagen. Is dat normaal, hihi.....

Nee ik bedoel volgend weekend. Want volgende week donderdag is mijn NOD. Ik had bij mn dochtertje testen van het huismerk van de drogist gekocht.

Terug
Bovenaan